شهدا با شجاعت و استقامت پایه های انقلاب را تثبیت کردند

به گزارش رکنااز همدان، 

محمد صادق محبی نظر در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم،شهدای امنیت، شهداء را مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: شهداء مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، شهداء با شجاعت و استقامت خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و موجب استحکام و قدرتمند شدن این یادگار ارزشمند امام(ره) شدند.

 

 مدیرعامل شرکت گاز  استان همدان در ادامه تربیت پیروان راستین و صالح برای انقلاب اسلامی را مرهون نقش آفرینی مادران شهداء دانست و افزود: شهداء با شجاعت و استقامت خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و موجب استحکام و قدرتمند شدن این یادگار ارزشمند امام(ره) شدند.

 

وی اظهار داشت: مادران و همسران شهداء مصداق بارز آزادگی هستند چرا که بدون روحیه آزادگی و آزاده بودن نمی توان تحمل داغ فرزند و همسر شهید را تحمل کرد.

 

وی بیان کرد: یکی از مادران برجسته تاریخ ام البنین (س) است که زندگی ایشان مملو از عشق به ولایت و امامت بوده و فرزندی دلیر، شجاع و ولایتمدار همچون حضرت عباس (ع) را در دامان خود پرورش داده و تربیت کرده است.

 

محبی نظر افزود: مادرانی که به ندای رهبر و پیشوای خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و فرزندان و همسران برومند خود را برای فداکاری و جانثاری راهی جبهه ها کردند، شایسته تعظیم و قدردانی ویژه هستند.م

 

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان تأکید کرد: این مادران درس وفاداری و فداکاری را به زنان جهان آموخته اند و بهترین الگوها برای برای دختران و مادران امروز هستند.

 

محبی نظر با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مادران شهداء ، عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد همواره قدردان فداکاری مادران و همسران شهدا و جانبازان بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان  در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و کارمندان شرکت گاز استان،گفت:در حوزه ترویج ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران شرکت گاز استان همدان الگو و زبانزد است.

 

مجید صفدریان افزود:این روحیه از مدیر عامل جوان شرکت دور از انتظار نیست چرا که خود از بدنه خانواده شهدا و فرزند جانباز ٧٠ درصد هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز نفش تربیتی مادران و همسران شهداء به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است، تاکید کرد: مادران و همسران شهداء در برابر سال ها ایثار و ازخودگذشتگی خود، هیچ توقعی از ما ندارند، این ما هستیم که مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم و باید از این شیرزنان انقلاب اسلامی به خوبی تجلیل کنیم.

 

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی، در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مادران شهدا اشاره کرد و گفت:پرچمداران این نظام و انقلاب مادران و همسران شهدا هستند چرا که الگوی این بزرگواران حضرت زینب(س) و ام البنین(س) است.

 

عضو شورای فرهنگی شرکت گاز استان همدان افزود: افرادی که این روزها شعار آزادی زنان را سر می دهند خودشان کوچکترین شناختی از آزادی زنان ندارند.

 

وی با بیان اینکه زنان جامعه و خانواده را شکل می دهند و نقش اساسی دارند، گفت: امروز شبهاتی به زنان وارد است که بهتر است خود زنان به صحنه بیایند و آن را حل کنند چنانچه ما شاهد بودیم در این مدت تجمع زنان انقلابی در شهرهای مختلف از جمله همدان نشان داد که الگوی آزادی و آزادگی زنان مسلمان جهان حضرت فاطمه(س)، زینب کبری(س) و بانو بزرگواری چون ام البنین(س) است. 

 

شایان ذکر است در پایان مراسم از همسران و مادران شهدای مدافع حرم شهیدان محسن کرمی ، مجید صانعی ، محمد حسین بشیری ، محمد رضا الوانی و محسن فانوسی ، مادر شهیدان حاج بابایی ، همسران شهدای دفاع مقدس شهیدان اسماعیل شکری موحد ، حاج میزا سلگی ، عزیز الله احمدی ، علی خوش لفظ و مهدی هزاره و همچنین همسران جانبازان مرحوم علی اشرف طاهر آبادی ، محمد جواد چهاردولی و هادی محبی نظر توسط مدیرعامل شرکت گاز استان و با حضور مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل امور بانوان استانداری همدان و مشاور امور ایثارگران استاندار تقدیر و تجلیل شد.

شرکت گاز همدان

 

کدخبر: 859885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟