۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی استان قزوین امروز به بهره برداری رسید

به گزارش رکنا از قزوین ، آئین افتتاح ۳۰۵۰ پروژه محرومیت زدایی مردم پایه در سراسر کشور به ریاست سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

در این مراسم  سردار رفیعی آتانی بیان کرد: ۱۰۱۳ پروژه از سال گذشته تا کنون به سپاه استان قزوین ابلاغ شد که ۶۹۹ پروژه به اتمام رسید و ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی استان امروز به مردم تقدیم می شود.

وی گفت: بخشی از پروژه ها که هنوز به اتمام نرسیده، با نتایج خوبی که به دست آمده طی تفاهمی، سی ماهه آب شرب ۱۰۱ روستا را تامین نماییم. این آمار که بیان می شود درصد موفقیت استان قزوین است.

سردار آتانی عنوان کرد: استان قزوین دارای هزار و ۱۴۹ روستا است که ۸۷۳ روستا دارای سکنه بوده و ۱۹۰ روستا از این تعداد دارای مشکل و تنش آبی هستند که از این تعداد پروژه ابرسانی ۱۰۱ روستا در دست اقدام است و بخش زیادی از این تعداد آماده بهره برداری است و کل پروژه سی و پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: برای ساخت مسکن ولی نعمتان که تفاهم نامه های خوبی نیز صورت گرفته، پنجاه درصد پروژه مسکن جلوتر از مدت تعیین شده است و با توجه به تعهد ساخت ۲۰۰ واحد مسکن ولی نعمتان، تا ۱۴ اسفند این ۲۰۰ واحد تحویل داده می شود و مابقی با توجه به حضور کمیته امداد در کنار آورده سپاه با افتخار در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. ما همه چیز را برای مردم عزیز با مشارکت خودشان در نظر گرفتیم و اولویت ما رفع محرومیت هاست.

وی افزود: از پروژه های امروز ۳۴ درصد سهم سپاه بود و سهم مردم ده درصد بود و مردم را در فشار قرار ندادیم و هر نوع خدماتی که خود مردم آمادگی تامین آن را داشتند پای کار اوردیم و همچنین ۵۶ درصد سهم دولت نیز محقق شده است. تمام پروژه های سازندگی تعریف شده و کار با اقدامات شبانه روزی و جهادی دوستانمان در حال انجام است.

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 859588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟