ضرورت افزایش همکاری‌ها میان سازمان بسیج کارگری کشور و فولاد مبارکه/ اصفهان در زمینه بسیج کارگری پیشرو است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمیدرضا اله‌بداشتی، رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در دیدار با محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر افزایش همکاری‌ها میان فولاد مبارکه و سازمان بسیج کارگری کشور به برگزاری رزمایش سازمان بسیج کارگری کشور اشاره کرد و گفت: استان اصفهان، نخستین استانی است که قله فعالیت خود را در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، حیدریون تولید در معرض عملیات و نمایش اقتدارآفرینی قرار داده، است.

وی افزود: گروه‌های جهادگر در قالب گروه‌های کارآمدان، تولیدیاران و سفیران تولید، هم در مأموریت‌های عمومی و هم در عرصه‌های تخصصی همگام با کارگران و مدیران شرکت‌ها در حال نقش‌آفرینی هستند تا بتوانند گامی مهم برای تحقق و ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی را بردارند که از سوی دیگر این اقدامات می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه کارگری و کارفرمایی را نیز حل کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی به دنبال این هستند که با کمک به بخش تولید، مشکلات موجود در زنجیره تولید را نیز رصد کرده و آن‌ها را در پایگاه‌ها بررسی و احصاء کنند؛ در این زمینه نیروهای جهادی با توجه به ظرفیت‌هایی که در پایگاه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد در حد توان به حل مشکلات می‌پردازند و در نهایت مشکلاتی که حل نشده را به کارگروه‌های رفع موانع نواحی یا استان منتقل می‌کنند.

جهادگران گروه‌های بسیج کارگری یاری‌رسان صنایع در محرومیت‌زدایی‌ها

وی اذعان داشت: البته مشکلاتی باقی می‌ماند که ممکن است در سطوح پایین‌تر قابل حل نبوده و به همین علت در ستاد تسهیل، کمیسیون کارگری یا با وزرا مشکلات را مطرح کرده و تا حل مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کنیم؛ امروز سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به عنوان مهیمن امنی برای رفع موانع تولید و افزایش بهره‌وری، هم در مباحث علمی و تخصصی با اندیشه‌ورزی و هم خدمتگذاری به مردم در عرصه‌های مختلف است.

اله‌بداشتی تصریح کرد: جهادگران گروه‌های بسیج کارگری تلاش می‌کنند تا به کمک صنایع و کارخانجات، محرومیت‌زدایی در جوار مراکز صنعتی انجام شده و همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به اقداماتی نظیر تأمین جهیزیه، آزادی زندانیان غیر عمد، کمک به نیازمندان و... پرداخته‌اند.

اصفهان در زمینه بسیج کارگری پیشرو است

وی عنوان داشت: در رزمایش مذکور، 20 برنامه در دستور کار قرار گرفته که 20 دی‌ماه امسال در جوار مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با رمز «یازهرا» آغاز و در نهایت نیروهای جهادی از گلزار شهدای کرمان به محل مأموریت خود اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور تأکید کرد: در زمینه بسیج کارگری، اصفهان همیشه یکی از شهرهای پیشرو بوده و مجموعه مدیران استان اصفهان به خاطر دیدگاه‌های انقلابی و اعتقادیشان همیشه به دنبال حل مسأله بوده‌اند که به همین خاطر من دست یکایک شما عزیزان را می‌بوسم و از شما تشکر می‌کنم.

مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراست

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی، مرد میدان عمل بود و با اخلاص در کنار مردم قرار گرفت تا حامی مردم و کشور باشد؛ ما نیز به این موضوع افتخار می‌کنیم که با تأسی به رفتار و مرام شهید سلیمانی در تلاشیم تا با اقداماتی که برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم، حامی مردم کشورمان باشیم.

اله‌بداشتی بیان داشت: داعش که امروز به فراموشی سپرده شد با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت ایجاد شده بود و برخی از کشورهای دنیا از آن پشتیبانی کردند تا در مواجهه با اسلام شیعی بتوانند شیعه را از بین ببرند اما شهید سلیمانی با یاری رزمندگان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، لبنانی، سوری و عراقی بسیاری از عزیزان دیگر به جنگ این گروه خبیث رفت و خطر را از مرزها دور کرد تا امروز به ابرقهرمان ملّی و یک مکتب تبدیل شود؛ مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراست و به همین خاطر باید جهاد تبیین را جزء اولویت‌های خود قرار دهیم تا بتوانیم با دشمن مقابله کنیم.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 858007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟