مدیر کل صدا وسیمای  مرکز آذربایجان شرقی منصوب شد

 

به گزارش رکنا از هشترود، رئیس سازمان صداوسیما در این حکم مأموریت های ذیل را برای رضایی درنظر گرفته است:

احصاء و اولویت‌ بندی ظرفیت‌های رسانه ای استان برای حضور در عرصه‌های بین المللی، ملی و محلی،؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ ها و پیوست‌ های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه‌ای و مردمی؛ انجام تدابیر لازم برای هم ‌افزایی حداکثری رسانه‌ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی‌ و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی- اجتماعی انقلاب اسلامی؛ توجه ویژه به ‌حوزه‌ های مغفول عملیات ‌رسانه ‌ای اعم ‌از‌ روستاها، نخبگان و فرهیختگان،‌ پشتیبانی ‌رسانه‌ ای از ‌سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ـ انقلابی و ...؛ برنامه ‌ریزی راهبردی برای پاسخگویی به هنگام و به اندازه به نیازهای رسانه‌ ای مخاطبان درحوزه ‌های بازنمایی هویتی، اطلاع‌ رسانی، سرگرمی، معرفت افزایی و ..،؛  ارتقاء بهره ‌وری در مرکز با توجه ویژه به سرمایه انسانی و چابکی و کارآمدی سازمانی؛ تلاش و برنامه ریزی برای هم ‌افزایی حداکثری در‌تولید محتوا با‌ شبکه‌ های سراسری سیما‌و‌صدا، برون‌ مرزی و معاونت فضای مجازی.

دکتر جبلی همین طور از خدمات مرتضی صفری در دوره تصدی مدیریت مرکز آذربایجان شرقی تشکر کرده است.

مدیر کل جدید صدا وسیمای استان آذربایجان شرقی را بهتر به شناسیم./ جزئیات 

اکبر رضایی متولد سال ۱۳۴۴ و دارای مدرک دانشگاهی دکترای مدیریت راهبردی فرهنگی بوده و در علوم حوزوی نیز طلبه سطح خارج فقه و اصول است. وی از سال ۱۳۷۴ وارد سازمان صدا و سیما شده و از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به شمار می‌آید. رضایی قبل از این رئیس شعبه اول هیأت بدوی تخلفات اداری کارکنان صداوسیما بوده و مدیریت شبکه‌های رادیویی اقتصاد و گفتگو، مدیریت دفتر صدا و سیما در هندوستان، سرپرستی اداره کل صدای استان‌ها، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت شبکه تلویزیونی نور در قم را در کارنامه مدیریتی و اجرایی دارد. وی از سال ۱۳۷۲ تاکنون به روزنامه نگاری اشتغال داشته و مسؤلیت حوزه بسیج معاونت صدای سازمان، عضویت در شورای بازبینی آگهی‌های بازرگانی سازمان، عضویت در هیات داوری نهایی جشنواره ایران ساخت، عضویت در کمیته داوری برنامه‌های رادیویی جشنواره عمار در سال۹۶، عضویت در کمیته داوری برنامه‌های رادیویی بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما و دبیری کمیته برنامه‌های رادیویی شانزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما از دیگر سوابق فرهنگی اوست. وی در سالهای ۷۸ تا ۸۰ معاون صدای مرکز آذربایجان شرقی بوده و معاونت اداری و مالی مرکز، مدیریت تولید صدای مرکز، مدیریت آرشیو و کتابخانه مرکز و مدیریت واحد موسیقی و سرود مرکز از جمله سوابق بومی و استانی وی است.

گفتنی است:  ظهر روز یکشنبه ، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی  با حضورمعاون امور استان‌های سازمان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مسؤلین ارشد استانی در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در شهر تبریز برگزار شد.

                                                    

در این مراسم، دکترحسن عابدینی، اکبر رضایی را به عنوان مدیرکل جدید مرکز معرفی نمود و با اهدای لوح سپاس، از تلاشهای ارزشمند مرتضی صفری در دوره ۴ساله تصدی مدیریت آن مرکز تقدیر و تشکر نمود.گفتنی است صفری در آبان ماه سال جاری، طی حکمی از سوی مهندس عزت الله ضرغامی‌به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی منصوب شد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 857946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟