شهردار کرمانشاه: به مناطق کم برخوردار توجهی ویژه داریم/ رفع مشکلات با همراهی مردم محقق می شود

به گزارش رکنا از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در دیدار با مردم شهرک چقامیرزا در حوزه منطقه یک که در مسجد و مکتب فاطمه الزهرا (س) این شهرک برگزار شد اظهار داشت: هدف ما از این بازدیدهای هفتگی، شنیدن مشکلات شهروندان، نقطه نظرات و پیشنهادات آنان است چراکه عقیده داریم پیشبرد اهداف مدیریت شهری با همکاری و همفکری خود شهروندان محقق می شود.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهرک چقامیرزا افزود: حضور ما در شهرک های کم برخوردار خود گواه این است که مشکلات موجود در این شهرک ها را می دانیم و آمده ایم برای رفع آنان اقدام کنیم.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات در این شهرک ها بسیار است تصریح کرد: نگاه ما به مناطق برخوردار با کم برخوردار یکی است و هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد و عقیده داریم خدماتی که به نقاط برخوردار می شود، باید در مناطق کم برخوردار نیز باشد؛ حتی بیشتر نیز باید اقدام کرد تا مشکلات آنان رفع شود.

نوروزی با بیان اینکه هیچ گاه ادعای کار نداشته ایم گفت: هر اقدامی که ازسوی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان می شود، وظیفه است و منتی بر سر مردم عزیز کرمانشاه نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه آسفالت اقدامات موثری صورت گرفته است عنوان کرد: اما به آنچه که انجام شده راضی نیستیم بلکه باید بیشتر کار کرد.

شهردار کرمانشاه

شهردار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، عمران، ترافیک و شهرسازی در سطح منطقه یک، بیان کرد: تاکید می کنیم که این اقدامات بخصوص در شهرک های کم برخوردار تداوم یابد تا شهروندان آرامش بیشتری داشته باشند.

مشکلات را حل کنید

نوروزی در پایان تاکید کرد: دیگر نهادهای خدمات رسان نیز باید در کنار مجموعه مدیریت شهری، نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است که پس از سخنان دکتر نوروزی، هیات امنا مسجد و مکتب فاطمه الزهرا (س) و مردم این شهرک به بیان مشکلات خود پرداختند و در ادامه شهردار کرمانشاه به خواسته های مکتوب شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد. همچنین در پایان این مراسم، شهروندان بصورت چهره به چهره با دکتر نوروزی دیدار و به بیان مطالبات خود پرداختند.

دکتر نوروزی در ادامه با همراهی مردم این شهرک، معاونین و مدیران منطقه یک، از سطح این شهرک بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

پیش از برگزاری این مراسم، جلسه شورای معاونین در ساختمان اداری منطقه یک نیز برگزار شد و در این جلسه علاوه بر بررسی مصوبات جلسات قبلی، مشکلات و برنامه های پیش رو بررسی و درخصوص آنان تبادل نظر شد.

دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هر هفته با حضور در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه، با شهروندان دیدار و مشکلات آنان را بررسی می کند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 856879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟