بازرسی کل استان قزوین حامی تولیدگران است

به گزارش رکنا از قزوین ، سعید اقبالی در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی آراسنج شهرستان بوئین زهرا در خصوص اهداف این بازدیدها اظهار کرد: در راستای تاکیدات و منویات ریاست سازمان بازرسی کل کشور واحد حمایت از تولید و سرمایه گذاری شکل گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت استان قزوین در بخش صنعت و تولید افزود: با توجه به نیاز کشور در حمایت از تولید و سرمایه گذاری و ظرفیت های استان قزوین در  این بخش برنامه ریزی کرده ایم که هفته ای یک روز را به طور مرتب در واحد های تولیدی و صنعتی به همراه معاونین و مدیران دستگاه های مختلف حضور پیدا کنیم و به صورت میدانی، مشکلات و موانع احتمالی در مسیر تولید را از نزدیک و از زبان تولید کنندگان و سرمایه گذاران بشنویم و مورد بررسی قرار دهیم.

بازرس کل استان قزوین گفت: سیاست و رویکرد ما این است که تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران مشکلات خود را به سازمان بازرسی انتقال دهند و ما نیز صرفأ بر اساس گزارشات دریافتی تصمیم گیری کنیم و مشکلات و موانع را از نزدیک لمس و نسبت به رفع آنها تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی تاکید کرد: بلافاصله بعد از بازدیدها، مشکلات احصاء شده توسط همکاران در دفاتر مخصوص ثبت می شود و پس از آن در واحد حمایت از تولید و سرمایه گذاری بازرسی کل استان به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و سپس دستورات لازم را برای حل مشکلات صادر می کنیم و بعد از آن دستورات تا مرحله اجرا پیگیری می شود.

این مسئول با بیان اینکه بازرسی کل استان حامی و همراه بخش تولید و صنعت استان قزوین است، یادآورشد: به همکاران بازرسی کل تاکید شده در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری تا حد امکان قانون را به نفع تولید و سرمایه گذار تفسیر و مورد توجه قرار دهند تا سازمان بازرسی نیز نقش و سهم خود را در رفع مشکلات و رونق حوزه تولید ایفا کرده باشد.

IMG_20221208_184329_562

اقبالی با یادآوری اینکه در طول یک ماه گذشته از چند واحد تولیدی و صنعتی استان در شهرک های صنعتی استان قزوین بازدید کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازدیدهای سازمان بازرسی هدفمند و نتیجه محور است در بازدید های یک ماه گذشته بخشی از مشکلات و موانع واحد های بازدید شده رفع شده است.

بازرس کل استان قزوین در خصوص مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بازدید قرار گرفته نیز گفت: تولید کنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران بیشتر با چند سازمان و دستگاه خدمات رسان از جمله شرکت شهرک های صنعتی، بانک ها بابت دریافت تسهیلات، سازمان امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و اداره برق و گاز دارای مشکل هستند که در بازدیدهای سازمان بازرسی مدیران این دستگاه ها نیز حضور دارند تا مسائل با حضور مدیران مربوطه و اطلاعات کامل مورد بررسی قرار گیرد.

IMG_20221208_184333_904

اقبالی در زمینه چگونگی برخورد با مدیرانی که در زمینه تولید ترک فعل داشته باشند، اظهار کرد: سیاست و رویکرد سازمان بازرسی استان حمایت و صیانت از مدیران است و تا جائیکه بتوانیم سعی می کنیم مدیران را در انجام وظایف و ماموریت ها کمک کنیم و در کنارشان باشیم.

وی افزود: اگر مدیران مشکلی دارند به سازمان بازرسی اطلاع دهند چرا که کارشناسان سازمان آمادگی کمک، بررسی و رفع مشکل را دارند و در خصوص ترک فعل هم به همین صورت است ابتدا اگر ترک فعلی مشاهد و گزارش شود تذکرات لازم را می دهیم اگر مدیری به توصیه ها و تذکرات توجه نکند و موضوع حاد باشد ناچار هستیم که در این زمینه بر اساس قانون عمل کنیم و واکنش ما با ترک فعل ها برخوردی خواهد بود.

 

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 850994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟