اجرای 329 پروژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان / حضور جوانان برای تحقق افق 1405

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این همایش ضمن قدردانی از مشارکت خوب کارکنان شرکت در زمینه نظام پیشنهادات اظهار داشت: برنامه ما تبدیل دانش فردی به دانش سازمانی است و سعی داریم این امر را با تقویت پیشنهادات تیمی محقق سازیم.

وی افزود: بر این باوریم که سازمان‌ها برای موفقیت در برابر رقبای خود باید یادگیری مستمر داشته باشند، گفت: یادگیری پایدار منجر به پویایی سازمان می‌شود.

اجرای ۳۲۹ پروژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اجرای ۳۲۹ پروژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این تعداد پروژه معادل کل پروژه‌های شرکتهای نفتی کشور است.

وی با بیان اینکه توجه به آرامش خاطر و نیازهای نیروی انسانی فعال در سازمان همواره مورد تاکید بوده است، افزود: منابع انسانی برای ما اصل است، طی یک سال اخیر تبدیل وضعیت و تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان را دنبال کردیم و نتیجه آن تبدیل وضعیت کارکنان بود و قرار است تعداد نیروی انسانی پالایشگاه اصفهان از به چهار هزار و ۶۶۰ نفر افزایش یابد.

قدیری راه‌اندازی ۱۸ اداره جدید برای ایجاد تحول و برنامه ریزی درست برای تحقق برنامه های چشم انداز ۱۴۰۵ را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: ما در برنامه‌ریزی های خود طبقه بندی مشاغل و سختی کار را دیده‌ایم.

وی افزود: همچنین ما طرحی را دنبال می‌کنیم که در آن بانوان با ۲۵ سال و آقایان با ۳۰ سال سابقه کار چنانچه مدیران بالادستی موافق باشند همراه با حقوق به خانه بروند و به جای آنان جوانان تازه نفس با همان حقوق سرکار بیایند که هزینه مازاد نیز به شرکت تحمیل نشود.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنین به تغییر پوشش بیمه‌ای نیروی انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از بهداشت ودرمان وزارت نفت اشاره کرد و گفت: ما ۶۰۰ نفر نیروی رسمی داریم که همواره از روند دریافت خدمات درمانی از مراکز درمانی وزارت نفت شکایت دارند، این در حالی است سالانه ۱۴۳ میلیارد تومان هزینه درمان از سوی پالایشگاه به این مراکز پرداخت می‌شود.

وی افزود: بر این اساس با پیگیری‌های صورت گرفته مصوبه‌ای را از هیات مدیره دریافت کردیم که مطابق با آن با ۲۰ هزار مرکز درمانی قرارداد می‌بندیم و پرسنل می‌توانند از همه بیمارستان‌ها استفاده کنند.

قدیری با بیان اینکه برای بیمه صندوقی را راه‌اندازی و هزینه‌ها را به این صندوق واریز می‌کنیم، گفت: با وجود این صندوق سیستم نقدا پول بیمارستان و مرکز درمانی را پرداخت می‌کند.

وی تاکید کرد: ما هر روز بهتر از دیروز هستیم، نباید متوقف شویم و باید به برنامه ۱۴۰۵ برسیم.

۸۰ درصد پیشنهادات هلدینگ پتروپالایش اصفهان گروهی شده است

همچنین علیرضا ساسان‌فر، رئیس تحلیل سیستمها و بهره وری هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این آئین با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ پیشنهاد به نظام مشارکت‌ها ارسال شده است، اظهار داشت: از این پیشنهادات ۴۰ درصد گروهی و ۶۰ درصد فردی بوده است.

وی ادامه داد: با پیشنهاد مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان روند کاری به سمت افزایش پیشنهادات گروهی حرکت کرد و امسال تاکنون ۸۰ درصد پیشنهادات گروهی بوده است.

رئیس تحلیل سیستم‌ها و بهره‌وری هلدینگ پتروپالایش اصفهان  با بیان اینکه در سال جاری چهار پیشنهاد ارایه شده به سیستم  ۱۹ میلیارد تومان  آورده برای شرکت داشته است، ابراز داشت: این در حالی است که کل پاداش و هدایا برای همه پیشنهادات ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 850398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟