تعطیلی 2ساله دانشگاه دلیل مشکلات و کمبودها است/ به درخواست جلسه دانشجویان نه نمی گویم

به گزارش رکنا از لرستان؛ بهرام دلفان در جلسه پرسش و پاسخ حوزه‌ ریاست دانشگاه‌ با اعضای تشکل‌های دانشجویی اظهار کرد: شنیدن حرف‌ها، آرزوها و ایده‌های دانشجویان امری بسیار مهم است.

وی افزود: آزادی بیان اگر برای بیان حق‌ها باشد ایرادی ندارد، خیلی از مسائل تاریخی، سیاسی، فرهنگی و... قابلیت بیان دارند، لذا باید سبب روشنگری دانشجویان شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به غیرحضوری بودن بیشتر کلاس‌های درس، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت: این تعطیلی دو ساله دلیلی است بر کمبود امکانات رفاهی در خوابگاه‌ها و سلف‌های دانشگاه و به تبع مشکلات دانشگاه انباشته شده، ولی تلاش برای مرتفع‌سازی کمبودها در جریان بوده است.

دلفان در خصوص جلسات با دانشجویان ابراز کرد: اگر دانشجو خواستار تشکیل جلسه با ریاست باشد، بدون‌ شک عملی خواهد شد.

وی ضمن بیان این موضوع که مشکل شبکه آب‌رسانی مجتمع کمالوند رفع و به شبکه شهری متصل شده است، گفت: حدود ٢٧ میلیون تومان لوله برای این موضوع خریداری شده و از آنجایی که مجتمع‌ کمالوند دارای مشکلاتی همچون کمبود روشنایی، حصاربندی نامناسب و... است، مسائل گفته شده به‌علاوه بهسازی آسفالت محوطه‌ کمالوند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی به رفع مشکلات دانشکده‌های اقماری هم اشاره کرد و گفت: در همه دانشکده‌ها مشکل کمبود خوابگاه وجود دارد که همگی ملزم به دریافت بودجه‌ کافی است، لذا بایستی تلاش‌های لازم جهت مرتفع‌سازی مشکل خوابگاه‌های دانشجویی و ساختمان دانشکده بروجرد و تامین سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان دانشکده بروجرد انجام شود.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 850207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟