هدف سفرهای استانی  نظارت بر روند اجرای امور مرتبط است

به گزارش خبرنگار رکنا از آذربایجان شرقی، سید صولت مرتضوی درباره سفر خود به تبریز در جمع خبرنگاران افزود: هدف از سفر یکروزه به آذربایجان شرقی، ابلاغ سلام گرم رییس جمهوری به مردم استان است.

وی اضافه کرد: نظارت میدانی بر فعالیت ها و طرح های در دست اجرا و ماموریت های ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال در استان نیز در این سفر مد نظر ماست.

وی ادامه داد: برخی از مجموعه های وابسته به وزارتخانه از جمله شستا و صندوق بازنشستگی نیز طرح هایی در آذربایجان شرقی دارند که در این سفر، کیفیت روند اجرای آنها بررسی می شود.

مرتضوی گفت: در سفر امروز به تبریز، هم طرح ها و هم برنامه ها را بررسی می کنیم و تصمیمات مناسبی فراخور توان مان خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهوری در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز یکی دیگر از اهداف سفر به آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی ما هستند و در سراسر کشور از جمله تبریز، بیمارستان هایی وجود دارد که قصد داریم بر روند امور اجرایی و خدمات رسانی شان نظارت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سفر کاری یکروزه در تبریز به سر می برد؛ شرکت در شورای اداری آذربایجان شرقی و دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر در استان از جمله برنامه های این سفر است.

کدخبر: 849302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟