جشنواره علمی و ترویجی زکات در استان اصفهان برگزار می شود

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیر شورای زکات استان اصفهان با اعلام خبر برگزاری جشنواره علمی و ترویجی زکات، بیان داشت: این جشنواره با همکاری شورای زکات استان، دانشگاه اصفهان و مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برگزار می شود. 

کریم زارع، فرهنگ سازی و نهادینه کردن این واجب الهی را از اهداف جشنواره خواند و ادامه داد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند، تا 10 دی ماه آثار خود را در قالب مقاله، شعر، طراحی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، آثار تجسمی، عکس، پوستر، فیلم کوتاه، فیلم مستند، موشن گرافیک، کلیپ و تیزر، انشاء و خاطره نویسی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی افزود: علاقمندان محتوای تولیدی خود را به صورت فایل فشرده به همراه مشخصات فردی، کدملی و شماره تماس به آدرس پست الکترونیکی esf-zakat@emdad.ir و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در اصفهان، خیابان فردوسی، نبش خیابان منوچهری، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ارسال نمایند.

دبیر شورای زکات استان اصفهان، گفت: مقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال جشنواره به آدرس: @jashnvareh.zakat.esf در پیام رسان های بله، ایتا و روبیکا مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه جشنواره، با حضور مقامات کشوری و استانی، به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا و همچنین مقالات برتر در ویژه نامه دانشگاه اصفهان به چاپ خواهد رسید.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 848803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟