جاساز تریاک درسواری پژو

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مرجع قضائی اکیپ هایی از مأموران این فرماندهی به محور مورد نظر اعزام که با هوشیاری و درایت، خودروی موصوف را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با بیان این که در بازرسی از این خودرو مقدار 41 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که به هر نحو بخواهند باعث ایجاد ناامنی و اخلال در جامعه و به تباهی کشاندن جوانان شوند قاطعانه برخورد می کند ضمن این که از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 848793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟