شروع عملیات کاشت نهال در پنج نهالستان لرستان

به گزارش رکنا لرستان، شیرزاد نجفی به تغییرات صورت گرفته در شهرستان های خرم آباد، چگنی، بروجرد، الیگودرز و دلفان اشاره کرد و افزود: لازم است که همه نیروها در راستای آموزش و حل نمودن موانع پیشرو این ادارات اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فصل کشاورزی و کِشت نمودن زمین ها است افزود: یگان حفاظت بایستی فعالیت خود را مخصوصا در ایام و ساعات تعطیل بیشتر نماید و برگزاری کلاس تربیت مروجین یک کار نو و جدیدی بود که امیدوارم تداوم داشته باشد.

مدیر کل منابع طبیعی و آخیزداری لرستان انجام کارهای بیولوژیک، بیمه نمودن مراتع، برگزاری جلسات کار گروهی، راه اندازی سیستم اموال اداره، فعال کردن کمیته خسارت، خاکبرداری پشت بندهای آبخیزداری شهرستان بروجرد، احیای تخریب ها توسط معادن، نظارت بر کشفیات را مهم برشمرد و تصریح کرد: تخصیص اراضی دیم برای توسعه باغات ممنوع ولی اراضی آبی بلامانع است.

وی از شروع عملیات کاشت نهال در پنج نهالستان استان خبر داد و تصریح کرد: منابع طبیعی با کمبود اعتبارات مواجه است بطوریکه تاکنون از محل اعتبارات ملی چهار درصد و از محل اعتبارات استانی سه درصد تخصیص داده شده است و کلی کاشت نهال آغاز شده است.

مهدی زکی پور/

کدخبر: 848027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟