سرمایه گذاری 40 میلیاردی برای زیرساختهای مخابراتی شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش رکنا از قزوین؛ رضا صفاری در دیدار با  نصر آبادی مدیر عامل شرکت مخابرات استان با اعلام این خبر افزود:  در راستای ارائه خدمات به صنعتگران و تولید کنندگان احداث زیرساخت فیبر نوری در فازهای4و5 شهرک های صنعتی کاسپین، فاز توسعه لیا، حکیمیه و شال با هدف برقراری ارتباط ارزانتر و آسانتر و انتقال داده با سرعت بالا برای استفاده از اینترنت پرسرعت و بهره مندی واحدهای صنعتی فراهم می گردد.

وی میزان سرمایه گذاری جهت اجرای این طرح را 400 میلیارد ریال عنوان کرد که تا پایان سال جاری با همکاری شرکت مخابرات منطقه قزوین به اتمام می رسد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد،افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

صفاری در پایان تصریح کرد: در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود و اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر 6500 میلیارد ریال در بیش از 50 پروژه عمرانی، زیرساختی و زیربنایی هزینه خواهد شد.

 

لیلا بیگدلی/ قزوین

کدخبر: 847398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟