پیشرفت پل نیایش اردبیل به ۸۰ درصد

به گزارش رکنا از اردبیل، شهردار اردبیل گفت: عملیات حفاری و خاکبرداری مسیر زیرگذر تقاطع غیرهمسطح نیایش در کمتر از یک ماه به اتمام رسیده و پیش بینی می‌شود این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

محمود صفری افزود: با توجه به اینکه طراحی پل نیایش بدون مطالعه صورت گرفته بیشترین وقت و انرژی شهرداری صرف رفع موانع و مشکلات شد، ولی با وجود مشکلات فراوان در طول ۱۲ماه پیشرفت فیزیکی طرح از ۱۰درصد به ۸۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: با افتتاح تقاطع غیرهمسطح نیایش شاهد کاهش ترافیک و تردد روان در ورودی اردبیل خواهیم شد به‌طوریکه دسترسی‌ها از سمت جنوب و شمال شهر که اکنون از طریق میدان بسیج و شریان‌های منتهی به میدان به سختی انجام می‌شود، تسهیل خواهد شد.

شهردار اردبیل به فعالیت‌ها و اقدامات یک ساله در حوزه عمرانی شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: اکثر طرح‌های عمرانی شهرداری در سال گذشته متوقف شده بود که با تامین منابع مالی این طرح‌ها فعال شده و نمونه آن پل شهید سلیمانی و دوربرگردان میدان ورزش است که با تامین اعتبار لازم به بهره‌برداری رسید.

صفری درباره عملیات اجرایی پل آقاباقر نیز افزود: با تملک ۲۴ واحد مسکونی برای احداث این پل، امید است تملک ۱۶ واحد باقیمانده نیز به سرعت انجام شود تا کارفرما عملیات احداث پل آقاباقر را شروع کند.

وی از طراحی جدید برای پل بسیج و همچنین تجهیز کارگاه این طرح خبر داد و گفت: احداث این پل به کاهش ترافیک میدان بسیج کمک خواهد کرد.

 

کدخبر: 842741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟