پرونده مالیاتی پالایشگاه را از کرمانشاه به ایلام برگرداندیم

به گزارش رکنا از ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت: در بحث مسکن ملی ۳۲ هزار واحد جزو تعهدات چهارساله مان است که ۱۲ هزار واحد مربوط به مسکن و شهرسازی هست و ۸ هزار مربوط به بنیاد مسکن و مابقی مربوط به خودمالکین است، اکنون در مقیاس ملی جایگاه ما از نظر ساخت و ساز خوب است.

استاندار ایلام گفت: جای تاسف بود که با تولید ۱۴۰ هزار بشکه تولید نفت در استان پرونده مالیاتی به صورت متمرکز در استان کرمانشاه باشد و آنها برای اخذ مالیات تصمیم گیری کنند، که با پیگیری ها طی ۹ ماه نتیجه اش شیرین بود و در هفته گذشته پرونده مالیاتی را به دستور آقای وزیر و رئیس امور مالیاتی کشور برای استان گرفتیم.

بهرام نیا افزود: مردم استان ایلام مردمان متدین، کم توقع و دارای سعه صدر هستند که این مردم استحقاق هر گونه خدمتی را دارند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در وقایع اخیر و در ارتباط با اغتشاشات عده ای از جوانان که فریب خوردند، برانداز نیستند بلکه اسیر فضای مجازی شدند و امر بر آنها مشتبه شد که متوجه شدند و صف خود را از کسانی که به امنیت و امکانات مردم و بیت‌المال لطمه می‌زدند جدا کردند. از جوانان و نوجوانان و والدین آنها تشکر می کنم.

کوثر موسوی /ایلام

کدخبر: 840528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟