طراحی پارک های موضوعی در جهان شهر یزد

به گزارش رکنا از یزد؛ بی‌بی‌فاطمه حقیرالسادات در جلسه این کمیسیون این اقدام را برای افزایش شور و نشاط اجتماعی، همچنین ماندگاری گردشگران موثر دانست.

وی  ادامه داد: توجه به مدیریت و ایجاد جاذبه های تفریحی ورزشی، از جاذبه های مکمل گردشگری است که بسیار برای شهر یزد مورد نیاز به شمار می‌رود، لازم است بازآفرینی شهری در یزد رخ دهد و در سطح شهر مجتمع های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و گردشگری ایجاد شود.

به گفته این عضو شورای شهر یزد، طراحی پارک های موضوعی نیز ضرورت دارد تا برای عموم مردم شهر برنامه ریزی شود و بتوانند اوقات فراغت خود را در این مجموعه ها بگذرانند، وجود چنین پارک هایی ضمن اینکه هیجان شهروندان تخلیه می‌شود، می‌تواند کارکرد فرهنگی و آموزشی در حوزه گردشگری نیز داشته باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، درخصوص تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهر یزد گفت: با تولید محتوا در شبکه های ملی و اجتماعی و به خصوص مجازی می توان شهر یزد را به همگان معرفی کرد، تبلیغات حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد است.

 حقیرالسادات افزود: به نظر بسیاری از کارشناسان گردشگری ضرورت دارد افتخارات بین المللی و میراثی شهر یزد در دنیا از طریق رسانه و تبلیغات معرفی شود.

وی در پایان تاکید کرد: در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و با استفاده از ظرفیت کارشناسان مختلف در حوزه های تبلیغات، در زمینه گسترش تبلیغات گردشگری گام های موثری برداشته خواهد شد.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 838430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟