بیماران روستاهای چوار ایلام رایگان درمان شدند/ بیمه سلامت هزینه زوج های نابارور را پرداخت می کند

به گزارش رکنا از ایلام؛ مدیرعامل هلال احمر در این اردو گفت: درپی خشکسالی های پیاپی و شرایط بحرانی و کم آبی سال های اخیر در کشور جمعیت هلال احمر با کمک موسسات خیریه و مردم خیر و نوع دوست برای کمک به معیشت و مشکل کم آبی مردم در استان نسبت به برگزاری طرح نذر آب اقدام کرده است.

غلامرضا علی محمدی افزود: اردو های جهادی که با سایر نهادهای مردمی و خدمات رسان همواره در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است.

 مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز گفت: این مدیریت با نگاه فرهنگی و اجتماعی و همکاری با هلال‌ احمر، بسیج جامعه پزشکی و سایر نهاد های خدمت رسان و با تشکیل اردو های جهادی در مناطق محروم همواره در عرصه های خدمت به محرومان پیشقدم بوده است.

 دکتر مهریار سلیمانی افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام همواره در مأموریت‌های بسیج جامعه‌ پزشکی حضور فعال دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام نیز اظهار داشت: ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، صندوق سایر اقشار، سلامت همگانی روستاییان و عشایر، تحت پوشش این سازمان قرار دارند که ۲۲۳ هزار نفر ساکن روستاها، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

 دکتر نورالدین رحیمی با اشاره به اینکه  ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند، افزود: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه درمان در مراکز طرف قرارداد به زوجین نابارور ایلام از سوی بیمه سلامت پرداخت شده است.

 دکتر صبور مدیر جامعه پزشکی نیز با اشاره به برنامه های مدون بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی همواره آمادگی کامل جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مناطق محروم را دارد.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 835794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟