اجرای پروژه‌های گازرسانی همدان شتاب می گیرد

به گزارش رکنا از همدان؛ محمدصادق محبی نظر در حاشیه بازدید سرزده از پروژه های فعال گازرسانی پراکنده و صنایع استان، افزود: شتاب گیری اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان همدان از اولویت های سال جاری می باشد.

وی ادامه داد: ایمنی و رعایت استانداردهای اجرا و بازرسی از اصول مهم مجموعه شرکت ملی گاز می باشد و رعایت این شعار که «اول ایمنی بعد کار» باید سرلوحه فعالیت های جاری شرکت قرار گیرد و ایمنی ضمن اجرا باید فرهنگ سازی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: تعاملات بسیار خوبی با استاندار و فرمانداران محترم در استان وجود دارد که از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مانع زدایی و تسریع در پروژه ها بهره مند گردیده ایم.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۶ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا گردیده که نسبت به سنوات گذشته از رشد خوبی برخوردار است و حاکی از شتاب گیری سرعت اجرای طرحها می باشد.

محبی نظر ادامه داد: همچنان که در گازرسانی به شهرها و روستاها اولین بوده ایم باید در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی مصوبه شورای اقتصاد نیز اولین باشیم و اقدام آتی شرکت گاز استان ارتقای کیفی خدمات است.

کدخبر: 835501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟