قیمت تلویزیون کاهش می یابد

به گزارش رکنا از قزوین ، محمد مهدی برادران در حاشیه بازدید از شرکت صنعتی ره اورد صنعت در جمع خبرنگاران افزود: شاخص های تولید هم نشان می دهد در سه ماهه اول امسال شاهد رشد ۵.۱ درصدی در تولید هستیم که وضعیت تولید در نیمه اول امسال هم روبه رشد بوده است.:

وی اضافه کرد:در حوزه لوازم خانگی به دستاوردهای خوبی رسیده ایم و آمادگی داریم به هر میزان که کارخانه های داخلی میزان تولیدات کیفی خود را بالا می برند ما نیز از واردات کالاهای مشابه خارجی کم کرده و آن را ممنوع کنیم. 

IMG_۲۰۲۲۱۰۱۹_۰۹۲۴۴۶

برادران از احیای واحدهای راکد و تعطیل صنعتی هم خبرداد و گفت: در سال گذشته حدود ۲۱۶ واحد بحرانی و تعطیل در کشور داشتیم که با اقدامات انجام شده امسال ۶۹ واحد را احیا و به چرخه تولید بازگرداندیم و در حال حاضر ۱۴۷ واحد راکد داریم که آنها را نیز تعیین تکلیف می کنیم.

معاون وزیر صمت در بدو ورود از شرکت نوآور ارتباط صنعت در شهرک صنعتی کاسپین شماره دو در شهرستان آبیک بازدید کرد. 

این واحد با 700 متر مساحت و 800 مترمربع زیربنا در تولید وسایل الکترونیک و دسته سیم وسایل خانگی و خودرویی با تولید سالانه سه میلیون ست فعالیت می کند.

در این واحد صنعتی با اشتغال ۶۵۰ نفر بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. 

این واحد که با ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت راه اندازی شده برای طرح توسعه خود به 185 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارد.

در این بازدید عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فتوحی فرماندار آبیک نیز حضور داشتند. 

دیدار با استاندار قزوین، بازدید از شرکت نفیس نخ، افتتاح خط تولید سینک ظرفشویی در واحد صنعتی مهیار البرز، افتتاح خط تولید ماکرویو در شرکت گلد ایران و جلسه با اعضای خانه صنعت از برنامه های سفر یکروزه معاون وزیر صمت به استان است

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 834427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟