طلبه نباید به دین نگاه جزیره ا ی داشته باشد .
به گزارش رکنا ازقزوین، حجت الاسلام کاظم لو  در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران  گفت : مهم ترین کار طلبه ها و فضلا خود شناسی، خدا شناسی ،وظیفه شناسی و دشمن شناسی است  زیرا که طلبه با خود شناسی به داشته ها و توانایی ها و عظمت وجودی خود پی میبرد و با اتکا به خداوند متعال و در پرتو  خداشناسی به دنبال وظیفه خود در جهان هستی و علت خلقت خود می گردد و برای رسیدن به این مهم که همان بندگی و عبادت خداوند است  باید موانع و دشمنان خود را در طی این طریق بشناسد ..
وی افزود: .طلبه باید با در نظر گرفتن شرایط جامعه ، پاسخگوی  نیاز های جامعه باشد مانند شهید مطهری که گاهی در قالاب داستان نویسی ،گاهی در قالب مبارزه با مارکسیست به یاری دین می آید.

IMG-20221017-WA0016

همچنین ایشان افزود : امروزه دشمن میخواهد تمام داشته های ما را به تاراج ببرد و پایه های اصلی تمدن ما را ویران کند با تخریب جایگاه  مادر در عنصر اصلی اجتماع یعنی خانواده و با تخریب و شبهه افکنی در مورد رجال مهم علمی و امنیتی و با کم ارزش جلوه دادن تعلیم و تعلم و راضی کردن مردم به سواد و دانسته های حاصل از فضای مجازی سعی دارد  با ایجاد فتنه و شک و شبهه به فرموده مقام معظم رهبری جای جلاد و. شهید را عوض کند .

این استاد حوزه گفت:یکی از یزرگترین حربه های دشمن وارونه نشان دادن وقایع  و از بین بردن امید از جامعه است و اینجا همان  کارزار  نبرد طلبه و مبلغ دین البته مبلغی که خود را به صلاح علم و دانسته مجهز کرده است می باشد تا با تبیین فرمایشات اهل بیت علیهم السلام و سخنان گهربار امام امت  در  فتنه ها نور باشد و بصیرت افزایی کند و از چهره پلید دشمنان دین و قران  پرده بردارد

 

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه خواهران

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 834253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟