خودرو دنا جان 3 عضو خانواده را در گلپایگان گرفت!/ مصدوم قطع نخاعی به اصفهان اعزام شد

به گزارش رکنا از گلپایگان؛ در حادثه ای خونین، سواری دنا با 6 سرنشین که همگی اعضای یک خانواده و از گلپایگان به روستای تیکن این شهرستان در حال حرکت بودند، در پیج خطرناکی از مسیر خود منحرف و بلافاصله واژگون شد.

سعید احمدی  در تشریح این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: پس از اطلاع مرکز اورژانس 3 دستگاه آمبولانس از گلپایگان، علویجه و پایگاه هلال احمر گلپایگان به محل عازم شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ گلپایگان افزود: در این حادثه متاسفانه 2 تن از سرنشینان در محل فوت کردند و پس از انتقال مصدومان به بیمارستان امام حسین گلپایگان یک خانم دیگر جان خود را از دست داد.

احمدی تعداد مصدومان این حادثه را 3 نفر اعلام کرد و گفت: یکی از این مصدومان که آقا بود با علائم قطع نخاع به اصفهان اعزام شد. 

خبرنگار رکنا با توجه به تکرار این گونه حوادث در جاده مذکور، موضوع را از فرماندار گلپایگان پیگیری کرد.

عسگریان در این رابطه گفت: رفع نقاط حادثه خیز این جاده در دستور کار مدیران شهرستان بوده و در سفر استاندار اصفهان به گلپایگان هم پیگیری های مقدماتی انجام شده است.

فرماندار گلپایگان ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه افزود: در جلسه شورای ترافیک شهرستان در رابطه با علل این گونه حوادث در این محور و رفع آن پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

گفتنی است، جاده گلپایگان به علویجه حدفاصل دو شهرستان گلپایگان و نجف آباد، دارای نقاط متعدد حادثه خیز است.

احمد امام جمعه / گلپایگان

کدخبر: 833254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟