روند اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران را تسهیل کنید

 

به گزارش رکنا از مازندران؛ حسن خیریانپور  در جلسه کارگروه صادرات استان با بیان این مطلب افزود: اسامی صادرکنندگان شاخص استان می‌بایست در کمترین زمان ممکن توسط اداره کل صمت مازندران تهیه و تدوین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در ادامه گفت: تاخیر در برداشت مرکبات موجب خسارت به محصولات می شود که می بایست آسیب شناسی لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به پرداخت تسهیلات از منابع مختلف، انتظار داریم شاهد فعالیت تمام قد اتحادیه سورتینگ داران و باغداران باشیم و در شرایط موجود اتحادیه سورتینگ داران و باغداران در مقوله صادرات تمام قد ورود کنند .

وی اضافه کرد: یکی از موارد مهم در رشد هشت درصدی اقتصادی تامین منابع مالی است که شبکه بانکی استان می بایست اهتمام جدی داشته باشد و مدیران این حوزه هماهنگ پای کار هستند و این همراهی موجب کسب رتبه دوم مازندران در کشور در پرداخت تسهیلات از بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه شد و همچنین در پرداخت تسهیلات نهاده های دامی و شیلات بانک کشاورزی مازندران رتبه سوم را کسب کرد.

خیریانپور یادآور شد: در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد تومان سپرده بانکی در استان داشتیم که شورای هماهنگی بانک های استان می بایست پنج هزار میلیارد تومان به حوزه صادرات اختصاص دهد و بانک ها با روان سازی امور برای سرمایه گذاران، مساله را تسهیل کنند.

کدخبر: 832180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟