انتظار فرج امید به پایان سلطنت جهل بر جوامع بشری است

به گزارش رکنا از هشترود؛ حجت الاسلام والمسلمین یعقوب اباذری به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در گفتگو با خبرنگار رکنا ، ضمن تبریک این روز پر برکت بر همه شیعیان و آحاد منتظران منجی بشریت در جهان، گفت: انتظار فرج، عبور از حاکمیت اغراض بشر بر زندگی انسانی و انتظار پایان سلطنت جهل و نادانی وتاریکی بر حیات غرق در گرفتاری عمومی جوامع بشری است.

اباذری افزود: تنها با حاکمیت حق و عدالت است که سیطره ظلم از بین می رود و مسیر سلطه گری و سلطه پذیری که به گستره تاریخ بشر نمایان است با حکومت عدل امام عصر (عج) به نقطه پایان خود می رسد و زندگی ممتاز و با نشاط توام با آرامش حقیقی انسانی در دوران ظهور رقم خواهد خورد.

اباذری اظهار داشت: مساله ظهور منجی، مساله تمام بشریت است و فهم عمومی جوامع بشری باید با منجی واقعی در ارتباط باشد و بر همه ما واجب است برای رسیدن به حیات مطلوب بشر و تغییر مسیر تاریخ به سمت جامعه آرمانی موعود کمر همت ببندیم.

وی متذکر شد: انسانها در میدان‌ مجاهدت ها و فتنه ها امتحان می شوند چون بر اساس روایات یکی از مواقع مهم امتحان الهی، زمان قبل از ظهور مهدی موعود است.

مشارکت+بیش+از+۳۴۰+نفر+در+کلاسهای+طرح+زلال+معرفت+در+مؤسسات+وخانه+های+قرآنی+هشترود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود در پایان ، انقلاب اسلامی ایران را آمادگاه ظهور امام منتظَر دانسته و گفت: امروز پرچم زمینه سازی جهانی برای قیام حضرت مهدی (عج) بر دوش جامعه اسلامی ایران است و وظیفه حساس و سنگین تربیت انسانها واصلاح نفوس و ساختارها برای نزدیکی به فرج حضرت مهدی (عج) باید مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 830910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟