رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد/ ایران مقتدر آماده مقابله با هرگونه تهاجم است

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح به صورت پیاده و خودرویی و با نمایش دستاوردهای صنعت دفاعی کشور در بزرگراه امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این مراسم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامل نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

امیر سلمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در غرب کشور در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس در جریان جنگ تحمیلی با حضور خود در مقابل استکبار جهانی و زورگویان شرق و غرب عالم ایستادند و حماسه‌های بزرگ و عظیمی را خلق کردند.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس با حضور همه جانبه خود توانستند ماشین جنگی رژیم بعث را در روزهای نخست متوقف کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: ملت ایران همواره ملتی صلح طلب و صلح جو بوده و خواهد بود و با هیچ کشوری قصد درگیری ندارد اما اگر کسی به خاک ایران اسلامی دست درازی کند پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

طاهری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل قرار دارند، گفت: امروز به لطف خداوند متعال و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار، آمادگی و بازدارندگی قرار دارند و آمادگی این نیروها هیچ زمانی به اندازه امروز نبوده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس درس‌های بزرگی به ملت ایران آموخت زیرا قدرت‌های شرق و غرب عالم با یکدیگر متحد شدند اما نتوانستند کاری در مقابل جمهوری اسلامی ایران از پیش ببرند و ملت ایران در مقابل دشمنان محکم ایستادگی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تاکید کرد: در طول تاریخ بخش‌های مختلفی از ایران جدا شد اما با همت فرزندان این کشور در دفاع مقدس وجبی از خاک این سرزمین کم نشد و با روحیه خودکفایی و جهادی بر دشمنان غلبه کرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 827739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟