اقدامات گسترده ایمنی و ترافیکی در منطقه 15 همزمان با بازگشایی مدارس

به گزارش رکنا از اصفهان؛ هوشنگ نظری پور با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی نسبت به شناخت و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی پل‌های عابر پیاده و سواره‌رو، نصب گاردریل بر روی کانال‌های آب و ایجاد مسیر عبور ایمن برای عابران در محله‌های حاشیه کانال آب اقدام شده است.

او محوطه سازی و نصب ۱۸ سرپناه ایستگاه اتوبوس در محله ارغوانیه را از دیگر این اقدامات دانست و افزود: چهار سرپناه در خیابان جی و پنج سرپناه در محله‌های راران و گورت نصب شده است.

نظری پور از محوطه سازی و نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس در مقابل امامزاده ابوالعباس خوراسگان نیز خبر داد و اظهارکرد: احداث گذرگاه‌های عابر پیاده در طول خیابان ارغوانیه و آشکارسازی گذرگاه‌های عابرپیاده با اجرای خط کشی از دیگر اقدامات ترافیکی در این خیابان است.

نصب استند دوچرخه در برخی مدارس، مراکز فرهنگی و ایستگاه‌های بی.آر.تی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در توضیح دیگر اقدامات ترافیکی در سطح منطقه اظهار کرد: نصب استند دوچرخه در برخی از مدارس، مراکز فرهنگی و ایستگاه‌های اتوبوس بی.آر.تی، احداث و ایمن سازی گذرگاه عابران پیاده، خط کشی و نصب گل میخ و نصب تابلوهای عبور دانش آموزان نیز انجام شده است.

نصب تابلوهای کامپوزیت برای اولین بار در منطقه ۱۵

ایمن سازی مقابل و اطراف مدارس و خط کشی و تعمیر سرعت‌گیر از دیگر اقداماتی است که نظری پور با اشاره به آن خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای انتظامی و ترافیکی از جنس کامپوزیت برای اولین بار در منطقه ۱۵ باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش میزان سرقت علائم و تابلوهای ترافیکی و انتظامی شده است.

او افزود: در نیمه دوم سال جاری طرح‌های اصلاح هندسی به صورت گسترده در دیگر معابر منطقه از جمله بلوار دانشگاه آزاد خوراسگان، تقاطع خیابان الله اکبر، خیابان‌های جی، لاله، سلمان و طالقانی، ورودی محله‌های راران گورت، گیان و اندوان انجام خواهد شد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 826563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟