مهاجرت سالانه ۴ هزار دانش‌آموز به مرکز استان اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل؛ صفری پس از اعلام این مطلب ، به احداث و افتتاح ۲۸ مدرسه، ۱۰ باب نمازخانه و بهره‌برداری از پنج سالن ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: در توزیع نیروی انسانی به ویژه حضور دبیران در مناطق محروم اقدامات مناسبی انجام شده و سعی می‌کنیم در قالب ۷۵۰ اقدام و ۱۰۰ برنامه در حوزه آموزش متوسطه، ابتدایی و پرورشی فعالیت‌های  خوبی را در سال تحصیلی جدید انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی به مدارس ارسال شده و در کنار آن سعی ما بر این است تا رتبه‌بندی معلمان را با همراهی فرهنگیان انجام دهیم تا دولت سیزدهم به تعهدات خود در این زمینه با تخصیص ۳۸ هزار میلیارد تومان عمل کند.

 صفری ضرورت احداث مجموعه‌های رفاهی را در اردوگاه مقدس اردبیلی و تعمیر و تجهیز نمازخانه‌ها و توسعه فضاهای آموزشی را یادآور شد.

وی بیان کرد: از ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه استان تنها ۵۰۰ نمازخانه داریم و ضروری است در یک‌هزار و ۵۰۰ مدرسه استان نمازخانه دایر شده و نمازهای جماعت برپا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، به تخریبی و فرسوده بودن مدارس و نمازخانه‌ها و پایین بودن آمار سالن‌های ورزشی، کمبود دارالقرآن‌ها، کانون‌های تربیتی و پژوهش‌سراها اشاره کرد.

مولاخواه/اردبیل

کدخبر: 826497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟