آخرین خبرها از طرح نهضت ملی مسکن سمنان / پرداخت اقساطی آورده اولیه متقاضیان

به گزارش رکنا از سمنان؛ استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان سمنان، تامین زمین برای طرح زمین ملی را یکی از اولویت های اجرای طرح در استان اعلام کرد و گفت: زمین برای ساخت مسکن ملی به جز یکی از شهرستان ها در سایر شهرهای استان محقق شده است.

سید محمدرضا هاشمی اقزود: 4 محور برای ساخت مسکن متشکل از راه و شهر سازی استان، راه و شهرسازی شرق استان، شهر جدید ایوانکی وبنیاد مسکن با همکاری 3 قرارگاه امام حسن مجتبی ع، قرارگاه بنیاد مسکن و قرارگاه فرامین امام کار را به اجرا می رسانند.

هاشمی با اشاره به ایجاد شرایط پرداخت قسطی یا تسهیلاتی آورده اولیه تاکید کرد: متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز آورده را دریافت کردند ، اگر وجهی پرداخت نکنند، از فهرست خارج شده و افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

استاندار سمنان ساخت پروژه مسکن ملی را از اولویت های دولت در استان سمنان برشمرد وافزود: برای آغاز این پروژه و اجرایی شدن آن تاکنون ۷ هزار فقره وام قرض الحسنه به متقاضیان مسکن پرداخت شده است.

هاشمی با بیان اینکه زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های استان سمنان تامین شده است،تاکید کرد: پیمانکاران برای ساخت مسکن از مصالح بومی استفاده کنند.

 

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 822270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟