تجهیز 801 چاه کشاورزی استان قزوین به کنتور هوشمند / صرفه جویی 2میلیون و300هزار مترمکعبی آب

به گزارش رکنا ازقزوین؛ یدالله ملکی در خصوص مدیریت منابع آبی در استان و کنترل برداشت های مجاز اظهار داشت: با تاکید دولت سیزدهم در خصوص صیانت از منابع آبی و مدیریت درست و بهینه مصرف ما نیز مصمم هستیم تا نصب کنتورهای هوشمند را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

وی افزود: با اقداماتی که آغاز کرده ایم و با استفاده از سیستم های هوشمند ، وضعیت مصرف آب در بخش های کشاورزی و صنعت نظارت و مدیریت می شود و در این راستا در یک سال گذشته نیز نصب کنتورهای هوشمند شتاب گرفت. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: برای مدیریت منابع آبی در یک سال گذشته بیش از 801 دستگاه کنتور هوشمند در چاههای آب کشاورزی استان نصب شد.

 

74025

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته نیز این اقد امات تداوم یافت و 617 دستگاه کنتور در چاههای کشاورزی نصب و راه اندازی شد.

این مسئول یادآورشد: امسال نیز تاکنون 184 دستگاه کنتور هوشمند در  چاههای کشاورزی نصب شده و با این کار موفق شدیم بیش از 2 میلیون و 300 هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی کنیم.

ملکی اظهارداشت: امیدواریم با مشارکت و همکاری کشاورزان و مجهز کردن مابقی چاههای کشاورزی به کنتور هوشمند گام مهمی در صرفه جویی و مدیریت منابع آب در استان برداریم.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 821723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟