میز خدمت ثابت در منطقه یک شهرداری کرمانشاه برقرار می‌شود/ رفع مشکلات شهری بصورت مسجد محور

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ مهندس عادل سلیمانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: شهرداری بعنوان نهاد عمومی، وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارد که پیگیری و رفع مشکلات شهروندان همواره بعنوان یک اولویت مهم مورد تأکید دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه ارشاد و تاکیدات شهردار کرمانشاه را همواره مورد توجه قرار داده ایم، افزود: در این راستا، میز خدمتی بصورت ثابت در اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک برقرار شده است.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه میز خدمت دائمی، از دوازدهم شهریورماه کار خود را آغاز می‌کند تصریح کرد: فرم های با آیتم های مختلف شامل مشخصات متقاضی، شرح درخواست، دستور پیگیری، واحد پیگیر کننده، زمان بندی و نتیجه طراحی شده است و شهروندان می‌توانند هرروز از ساعت 8 صبح الی 14 با مراجعه به اداره روابط عمومی منطقه یک واقع در چهار راه آتش‌ نشانی و دریافت فرم های درخواست، مشکلات خود را مطرح و دستورات پیگیری را بصورت کتبی دریافت کنند.

سلیمانی با بیان اینکه میز خدمت ثابت همراه با ارائه فرم درخواست برای اولین بار و بصورت ابتکاری اجرا می‌شود، گفت: شهروندان پس از ثبت درخواست، کد پیگیری دریافت می‌کنند و تا پایان بررسی درخواست خود، در جریان روند کار قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه از برگزاری جلسات شورای معاونین و مدیران منطقه یک بصورت مسجد محور در سطح این منطقه خبر داد و بیان کرد: اقدامات اجرایی بخصوص در حوزه مدیریت شهری زمانی اثر گذاری مطلوبی خواهد داشت که مدیران مربوطه در میدان اجرا باشند و بصورت مستقیم در جریان مشکلات، پیشنهاد رفع آن و پیگیری ها قرار بگیرند.

شهردار منطقه یک کرمانشاه ادامه داد: لذا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای دستورات شهردار کرمانشاه مبنی بر تقویت مساجد، جلسات شورای معاونین و مدیران منطقه یک، اول هر ماه در یکی از مساجد سطح منطقه برگزار خواهد شد و بصورت چهره به چهره با مردم گفت و گو خواهیم داشت تا علاوه بر اطلاع از مشکلات و درخواست شهروندان، دستورات لازم صادر شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل این جلسات و اطلاع از مشکلات، همان روز از نقاط دارای مشکل اعلامی از سوی شهروندان بازدید کرده تا از نزدیک در جریان آن مشکل قرار گرفته و برای رفع آن تلاش کنیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 821522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟