ماموریت ویژه برای بازرس کل استان یزد/ پیگیری حقوق دولتی وصول شده از معادن و هزینه کرد آن در شهرستان ها

به گزارش رکنا از یزد؛ ذبیح الله خدائیان در جلسه شوراى ادارى شهرستان بافق با اشاره به اینکه ریاست قوه قضاییه در دوره تحول و تعالى و بر اساس سند تحول قوه قضاییه برنامه هاى جدى را در دستور کار دارد افزود: از جمله این برنامه ها حضور در میان مردم و سفرهاى استانى و استماع اظهارات و بیانات مردم و مشاهده مشکلات و تصمیم گیرى در خود استان است.

وى با تاکید بر اینکه در این سفرها مسایل متعددى مورد رسیدگى قرار می گیرد از موضوع حمایت از تولید به عنوان یکى از اولویت هاى مهم دستگاه قصایى یاد کرد و ادامه داد: قوه قضائیه به دنبال این است که با حکم قضایى هیچ شرکت تولیدى تعطیل نشود.

رئیس سازمان بازرسى کل کشور افزود: چنانچه یک واحد صنعتى نیاز  به حمایت قضایی داشته باشد این موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتى مطرح و نسبت به رفع مشکل آن اقدام خواهد شد؛ به گونه اى که در سال گذشته مشکلات 1400 واحد تولیدى با ورود دستگاه قضایى مرتفع گردید.

وى در بخش دیگرى از سخنان خود با اشاره به اینکه رشد و توسعه هر استان و شهرستان بستگی به عملکرد مسئولان دارد، تاکید کرد: مسئولان در صف اول خدمت رسانى و رشد و توسعه هر استان هستند در این شهرستان نیز مسئولان باید همت کرده و  با پیگیرى ویژه و جهادى تلاش کنند مشکلات برطرف شود.

سمیه گلابگیریان/ یزد

کدخبر: 821168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟