قاچاقچیان خانوادگی خلاف می کردند!/ کشف بیش از 5 کیلو هروئین در قم و تهران

به گزارش رکنا از قم؛ سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد از تهران یک محموله مواد افیونی را با عبور از محور مواصلاتی استان قم به شهرستان کاشان منتقل کند، بنابراین موضوع با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران به محل های مورد نظر در این محور مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، خودرو موصوف را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با دستگیری متهم، خودرو پراید نیز مورد بازرسی قرار گرفته و 4 کیلو و 990 گرم هروئین در قالب 5 بسته حدود یک کیلوگرمی از داخل صندوق عقب خودرو کشف شد، همچنین مأموران پلیس به شهرستان کاشان اعزام و 2 خریدار مواد مخدر را نیز دستگیر و از آن ها 614 میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به کشف 750 گرم هروئین و 47 گرم شیشه در بازرسی از خودروی پژو پارس، تصریح کرد: همچنین در بازرسی از منزل متهم اصلی در تهران، 786 گرم هروئین در قالب 68 بسته آماده فروش کشف و همسر وی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: درنهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نظری / قم

 

 

کدخبر: 820436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟