توقیف 220 راس گوسفند قاچاق در مرز دهلران 

به گزارش رکنا از ایلام؛ سرهنگ ستاد فرج رستمی با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامه طرح تشدیدکنترل نوار مرزی و جلوگیری از قاچاق، مرزبانان این فرماندهی در گروهان مرزی دهلران، منطقه آبراه نصریان محموله دام سنگین قبل از خروج از کشور را کشف و مهار کردند.

سرهنگ ستاد فرج رستمی فرمانده مرزبانی استان ایلام در ادامه با اشاره به مناسبت های مذهبی پیش رو در اربعین حسینی و مخاطرات در منطقه اشاره و اظهار داشت: مرزبانان غیور این مرز و بوم با تمام توان خود در برابر مخلان امنیت ایستاده اند که ثمره این تلاشها برقراری نظم و امنیت پایدار در مرزها است.

وی با بیان اینکه موضوع دستگیری قاچاقچیان احشام همیشه در دستورکار است، بیان داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه، شیوه جدید قاچاقچیان، رها کردن دام در نزدیکی نقطه صفر مرزی است درحالیکه خودشان از معرکه متواری می شوند.

وی افزود: در این فقره پس ازپاکسازی و شمارش اولیه احشام، تعداد 220 راس گوسفند کشف و ضبط شد و موضوع تحت بررسی قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: دفاع از مرزهای ایران و سرحدات میهن اسلامی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان سلحشور نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و تامین امنیت مردم، با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

ایلام/کوثر موسوی 

 

کدخبر: 820302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟