فارغ از مسائل سیاسی برای بقا به پزشکان و نخبگان نیاز داریم

به گزارش رکنااز ایلام؛ دکتر سارا فلاحی در آیین گرمیداشت روز پزشک اظهار داشت: پزشکان بعد از انقلاب در عرصه های مختلف سیاسی حضور و تاثیر گذار بوده اند.

وی افزود: نقش پزشکان در جامعه آنقدر تاثیر گذار است که می توانید سلامت جامعه را تقویت و یا دچار چالش  کند. اما وقتی سلامت روان این قشر از جامعه بر اثر بی عدالتی آزرده شود این مهم در کار آنها نمود پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیرباز به واسطه ی قدرت، پزشکان در پست های مختلف قرار گرفته و تاثیر وجود آنها در جامعه به خوبی مشاهده شده است.

وی ادامه داد: پزشکان ما همواره در جبهه جنگ از رزمندگان حفاظت نموده و بسیاری نیز به شهادت رسیدند. این افراد از قدرت خود در راستای حفاظت از کیان این سرزمین استفاده کرده اند. سرزمینی که در حوزه های مختلف همواره مورد هجمه های دشمنان قرار گرفته اما در طول تاریخ همچنان ایران باقی مانده است.

فلاحی بیان داشت: فارغ از مسائل سیاسی این سرزمین برای بقا به پزشکان و نخبگان نیاز دارد پس باید با تمامی سرمایه ها از کشور حفاظت شود. امیدواریم مسولان در مسیری قرار گیرند که فردای تاریخ این سرزمین به واسطه کم کاری از ما شکایت نکند.

ایلام/کوثر موسوی 

 

کدخبر: 819348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟