فساد ستیزی در دستور کار دولت است / ایجاد ساختمان متمرکز دولت در شهرهای زیر 30هزار نفر

به گزارش رکنا از اردبیل؛ کاظم دبیر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: دولت سیزدهم تمامی همت خود را در جهت خدمت به مردم گذاشته، چابک تر از تمامی دولت ها حرکت می کند و این حرکت حضور خود آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم در تمام استان ها است که از نزدیک به مشکلات آنها آشنا می شود .

معاون توسعه منابع و مدیریت نیروی انسانی استانداری اردبیل تاکید کرد: فساد ستیزی در دستور کار دولت مردمی است و بدیهی است که ما نیز در جهت برخورد با کارمندان متخلف قدم بر می داریم ، در این مورد نیز در ماه های گذشته دو مورد از کارمندان متخلف برخورد قانونی انجام دادیم.

دبیر افزود: تقویت نیروهای صف از جمله بخشداران یک گام برای بهبود خدمات دولت و کم کردن حضور مردم به حضور در مرکز استان و شهرستان است.

وی یادآور شد: در زمینه بهبود خدمات دولت به مردم فراموش نکنیم که اگر خانواده های کارکنان دولت در رفاه باشند و آرامش فکری آنها با مشوق های سفرهای خانوادگی و برنامه های فرهنگی را در برنامه های ریزی های مدیریتی لحاظ کنیم، می توانیم نقش بیشری را در بهبود خدمات کارکنان فراهم کنیم.

کاظم دبیر یادآور شد در تمامی بودجه های اختصاص یافته به ادارات یک درصد به پژوهش اختصاص می یابد، افزود: متاسفانه در این زمینه نتوانستیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و خروجی خوبی نیز از بابت تحقیق های پژوهشی دستگاه ها که قابل لمس باشد دیده نشده که برای همین موضوع یک تیم خوب و متخصص را برای تقویت سیستم پژوهشی ادارات در نظر گرفتیم تا در این زمینه کارنامه خوبی را در آینده شاهد باشیم.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه نقطه ضعف و قوت استان اردبیل در سیستم اداری را چابکی دولت دانست و افزود: امروز استانداری اردبیل به صورت تمام وقت و گاهی تا ساعت 23 شب دانست که خیلی کم شاهد هستیم که مدیر عالی استان تا پاسی از شب به صورت حضوری برای رفع مشکلات مردم تلاش کند ولی نقطه ضعفی که شهود می شود متاسفانه سستی و بی حالی بعضی از ادارات است که در تلاش هستیم تا با حضور میدانی و پیگیری های مستمر برای رفع این مشکل اقدام نماییم.

 

کدخبر: 818742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟