پیگیری دولت الکترونیک در دستور کار مدیران دولتی قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری رکنا در سرعین ؛کاظم دبیر در این بازدید که با حضور مدیران ستادی استانداری در شهرستان سرعین از ساختمان فرمانداری و بخشداری شهرستان سرعین انجام می گرفت گفت ؛ معاونت توسعه مدیریت ومنابع استانداری اردبیل برای اولین بار در استان در شهرستان ها به صورت مستقیم حضور می یابیم تا از نزدیک نسبت به مشکلات زیر ساختی فرمانداری ها و بخشداری ها نظارت داشته باشیم .

وی با تاکید بر اینکه بخشداری ها به عنوان نیروهای صف اجرایی جهت خدمت به مردم داشته باشند افزود در صورت تامین زیر ساخت ها مردم نیز می توانند خدمات بیشتری دریافت نمایند که این به نفع مردم خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه طبق قانون مدیریت خدمات کشوری مراجعه مردم به ادارات با استقرار دولت کامل الکترونیک باید به حداقل برسد افزود برای اجرای این قانون دولت باید زمینه اجرایی شدن این مورد را حل کند اظهار داشت از فرمانداران و مدیران دولتی ضمن تقدیر و تشکر بابت اجرایی شدن این قانون کمک کنیم تا استفاده از کاغذ را در اسناد اداری نزدیک به سفر کنیم .

دبیر در بازدید از ساختمان دولت در بخشداری سبلان از اتمام این ساختمان ظرف دو سال آینده خبر داد و افزود این ساختمان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی می تواند عمده مشکلات استقرار ادارات مورد نیاز خدمات مردم را در این بخشداری حل کند .

IMG_20220612_184905_844

معاون استاندار اردبیل در ادامه بازدید ساختمان دولت فرمانداری برای اتمام این پروژه اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است .

 

وی در ادامه سفر به شهرستان سرعین با کارکنان فرمانداری شهرستان دیدار و ضمن ابراز خرسندی از نحوه خدمت رسانی ها نسبت به حل مشکلات مردم برای کم کردن دغدغه های کارمندان قول مساعد داد .

 

کاظم دبیر در پایان جلسه با کارکنان ضمن تاکید بر اصل رعایت تکریم بر ارباب رجوعان گفت تکریم ارباب رجوع و گره گشایی از کارها خود یکی از اعمالی است که ثواب اخروی به همراه دارد .

IMG_20220612_184816_885

کدخبر: 791376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟