احیای خلیج گرگان  و جزیره آشوراده در دولت سیزدهم در  گلستان

 به گزارش خبرنگار رکنا از گلستان ، عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد:پروژه انقلابی و جهادی در دولت سیزدهم در استان گلستان،با پروژه احیای خلیج گرگان و جزیره آشوراده شروع شد.

عابدی رئیس سازمان تصریح کرد:بعد از سفر،در نهاد ریاست محترم جمهوری،جلسات مهمی برگزار گردید و در سفر رئیس محترم جمهور در اسفندماه به استان گلستان،جزیره آشوراده در اولویت کار دولت قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بیان کرد:خوشبختانه با ورود سفر رئیس محترم جمهور به استان گلستان،یکی از مهمترین مسائلی که پیگیری جدی شد و رئیس محترم جمهور به طور ویژه دستور دادند که مسئله جزیره آشوراده و احیای خلیج گرگان حل گردد.

عابدی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:رویکرد ما در دستگاه های اجرایی این است که به چهار حوزه،زیرساخت های تولید و اشتغال،زیرساخت های شریانی،حوزه آب و به حوزه سلامت نگاه ویژه در سفر اتفاق بیفتد.

عابدی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:در حوزه سفر،که کاری کاملا کارشناسی و با نشست های متعددی برگزار گردید،هدف این بود که طرح ها و پروژه های مهم سفر را دنبال نماییم تا توسعه استان را سرعت ببخشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان یادآور شد:مجموعه خردجمعی و مدیریتی استان،دکتر زنگانه استاندار گلستان و نمایندگان استان پیگیر موضوعات اساسی و مهم استان بودند و تلاش شد تا از طرحها و پروژه های سفر دفاع نمایند.

عابدی رئیس سازمان،ضمن بیان اینکه مجموع تعهدات سنواتی سفر به لحاظ عمرانی و به لحاظ تسهیلات نیز از مجموعه تعهدات سفر بود که به صورت جامع توضیحاتی را بیان نمود

زواریی/گلستان

کدخبر: 817435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟