تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل؛ حیدری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی جنوب استان اظهار کرد: زمین مورد نیاز در همه شهرستان‌های استان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال، افزود: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی به مرحله اجرای فونداسیون و تعدادی نیز به مرحله اسکلت و دیوارچینی خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ساختمان کتابخانه مرکزی در شهر خلخال، تصریح کرد: برای تکمیل عملیات اجرایی این پروژه به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حیدری ادامه داد: متاسفانه تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی به این پروژه راه به جایی نخواهد برد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل ۲ مجتمع فرهنگی- هنری شهرهای کلور و هشتجین خبر داد.

حیدری بیان کرد: در صورت تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی به هر کدام از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی تا پایان سال جاری تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به پروژه اصلی کلور – درام گفت: قطعه ۲ پروژه راه اصلی خلخال - کلور- درام در حال اجراست و پیمانکار پروژه با توجه به دو ترانشه حجیم واقع شده در مسیر، عملیات خاکبرداری، خاکریزی و ابنیه فنی را تا پایان امسال تکمیل خواهد کرد.

 

کدخبر: 817126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟