ایران معادلات نظم حهانی را تغییر داد

 به گزارش رکنا از قزوین، سردار سلیمانی در سی و سومین یادواره شهدای شهر شریفیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: امام حسین علیه السلام فرمودند؛  امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش که بنی امیه با موروثی کردن سلطنت به شکل روم پایه گذاری کرده بود قیام کرد و اگر خالق عاشورا نبود جمهوری اسلامی با مکتب عاشورایی در سرزمین خاص ایران رخ نمی داد و مکتبی را خلق کردند که ملت های مظلوم به عنوان تنها راه نجات بخش استفاده کردند.

وی افزود: اولین خونخواهی اباعبدالله (ع) در سرزمین ایران قبل از قیام مختار و توابین رخ داد. سلاطین ظلم و جور مانع از شکل گیری انقلاب شدند و جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۷ توسط یک ملت عاشورایی استقرار پیدا کرد و نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که از سوی خدا به ملت ایران ارزانی شد و حرکت ساده سیاسی نبود بلکه تربیت در مکتب عاشورا منجر به انقلاب شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در نهایت حاصل قرنها مبارزه و شهادت طلبی و مبارزه برگرفته از مکتب عاشورا نهال انقلاب ثمره داد و جمهوری اسلامی به عنوان یک مکتب عاشورایی بعد از ۱۴۰۰سال شکل گرفت و تمام جبهه باطل در مقابل قیام امام حسین (ع)قرار گرفتند و یزیدیان معاصر مانند آمریکایی ها و صهیونیست تمام امکانات خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به خط شدند.

سردار سلیمانی تصریح کرد:سوال ملت ایران از قدرتهای پوشالی این است به چه حقی توطئه، کودتا، حمله نظامی به طبس، جنگ تحمیلی ۸ساله را رقم زدید؟ عاشورا توسط فرزندان استان قزوین و شهر شریفیه  تکرار شد، زمان تغییر کرد اما صف بندی ها تغییر نکرد.

فرمانده بسیج مستضعفین افزود: افتخار بزرگ ملت ایران و شریفیه است که با عزمی راسخ و ثبات قدم در کنار جبهه امام حسین(ع) ایستاد و هزاران شهید و جانباز، رزمنده تقدیم میدان کردند.پرچم قیام عاشورا که در دستان قمر بنی هاشم بود در دوران دفاع مقدس توسط فرزندان و شهدای شما بر افراشته شد، و با قدرت تمام نظام علوی و عاشورایی از پیچ های سهمگین عبور کرد  و امروز جبهه مقاومت را تشکیل دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نیل تا فرات را در سر می پروراند دیوارهایی با عمق ۶متر ارتفاع و ۳متر در زیر زمین دور خود بکشد تا نیروهای مقاومت نفوذ نکنند و در نبرد سی و سه روزه اسراییل را شکست دادند و در نبرد آخر سیف القدس آرزو داشتیم یک سنگ به تل آویو لانه جاسوسی اسراییل شلیک کنیم اما رزمندگان مقاومت ۳هزار موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کردند و قدرت ایران و مقاومت روزبه روز مستحکم تر در برابر استکبار ایستاده است.

سردار سلیمانی تبیین کرد: فردی که سلمان رشدی را مورد حمله قرار داد در آمریکا به دنیا آمده است، سرود سلام فرمانده در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی اجرا شد که یک الگوی جهانی برای مقابله با استکبار تبدیل شده است. امروز هندسه قدرت و مفهوم قدرت در جهان توسط ایران تغییر کرد و تئوریسین های غربی هم بدان واقف هستند، فقط فناوری ها و اقتصاد قوی برای پیروزی کافی نیست و شرط پیروزی داشتن روحیه مقاومت است و به معنای خود باوری است، جهان درسایه تغییر هندسه قدرت  چشم امید به ایران دوخته است.

فرمانده بسیج مستضعفین گفت: اینکه استعمارگران تمام ابزار های رسانه ای خود را از ماهواره ها تا فضای مجازی با عملیات گسترده متمرکز کرده برای نا امیدی در ایران به خاطر امید ملت های آزاده دنیا به انقلاب است. ملت ایران به یک ملت الگو تبدیل شده و دشمنان با جنگ ترکیبی  سعی در نابودی کشور دارند و دلسوزان نظام و ایران در دوره جنگ ترکیبی باید با حقایق تاریخی و واقعیت های جهان امروز و نظام سلطه  در جهاد عظیم تبیین شود.

خیانت های امریکا و اسراییل و اروپا به دنیا و جهان اسلام در ۲۰۰سال اخیر کارنامه سیاهی می باشد.

وی تاکید کرد: غربی ها با الگوی علمی از سرزمین های مسلمان پیشرفت کردند، اما علم را از مسلمانان و ملت های دنیا دریغ کردند ،کشورها را اشغال و چپاول کردند، در ایران رضاخان که یک انگلیسی بود با داشتن نیروی ۱۲۵ هزار نفری برای سرکوب قیام های داخلی استفاده می کرد اما در اشغال کشور توسط متفقین تسلیم شد و تیمسار امیر احمدی جلاد زاگرس به رضا شاه گفت بگویید ارتش مقاومت کند تا در باره ما آیندگان قضاوت خوبی داشته باشند.

سردار سلیمانی گعت:کشور اشغال شد، ۱۰میلیون نفر در گرسنگی و چپاول آذوقه از بین رفتند، در رسانه ها به آن نمی پردازند برای اینکه‌ملت ما آن را از حافظه خود پاک کند، تحولات جهانی پس از ۵سال باعث شد کشور را ترک کنند و گرنه معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار ایران بود.

امروز ازملت ایران با افتخار یاد می شود در مسیر جدید تمدن سازی قرار داریم که‌منبعث از جهاد و شهادت است.

لیلا بیگدلی /قزوین

کدخبر: 816492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟