دستگیری بیش 6 هزار معتاد متجاهر /کشف دو تن مواد مخدر در گیلان

به گزارش رکنا از گیلان؛ سردار عزیز الله ملکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران  گفت:طی پنج ماه گذشته در راستای برخورد با  پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر اقدامات مثبتی داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون 2 تن انواع مخدر در استان کشف و ضبط  شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

ایشان همچنین یکی از مشکلات اصلی را در اجرای این طرح  دستگیری معتادان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون با اجرای طرح های پلیس مواد مخدر در استان  و 6 هزار و 427 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی همچنین از دستگیری یک هزار و 685 خرده فروش مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این مدت با همکاری خوب استانها و رصد دقیق پلیس، 15 باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم شده اند. ایشان همچنین خاطر نشان کرد،  که بیش از 628 نفر قاچاقچی در این ارتباط با این باندها دستگیر شده اند  که این تعداد رشد بیش از 50 درصدی را در دستگیری ها نشان می دهد.

سردار ملکی  همچنین افزود: از ابتدای امسال تا کنون یکهزار و 375 طرح پاکسازی مناطق آلوده توسط پلیس در تمامی محلات، تفرجگاه ها و پارک‌ها و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر  انجام شده است . 

ایشان همچنین از برگزاری بیش از 100 مرحله برنامه کنترل آسیب های اجتماعی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  خبر داد و گفت: برخورد با قاچاقچیان و پیشگیری از مواد مخدر مدنظر ما بوده و در همین راستا  اقدامات آموزشی خوبی را در مساجد، ادارات و پایگاه‌های بسیج داشته ایم. 

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 815868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟