پرداختن به همه سرمایه های انسانی در اولویت ما است / سند تحول بنیادین همه وجهی و پیش برنده است

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز ، علیرضا صیادی در این نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، خبرنگاران را پل ارتباطی دستگاه های خدمت رسان و دولت عنوان کرد و گفت،ارتباط صمیمی، آگاهانه، عالمانه، میهن دوستانه و مردم دوستانه با شما عزیزان ما را به اهداف متعالی می رساند .

وی ادامه داد: اهمیت آموزش و پرورش بر هیچکس پوشیده نیست و همه دولت ها دارای دستگاه تعلیم و تربیت هستند و بر اساس آیین و سنت و سیاست های کشور خودشان اداره می شوند ولی آموزش و پرورش نظام جمهوری اسلامی در تلاش است که دانش آموزان را بر اساس اهداف اسلامی ایرانی رشد دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد، توسعه کمی آموزش و پرورش  بعد از انقلاب در راستای عدالت آموزشی بوده که می توان مدعی شد در این حوزه یک شاهکار صورت گرفته است اما هر باغی دارای آسیب هایی نیز می باشد.

وی تاکید کرد ، تکریم  معلمان که با همه ی کاستی ها و کمبود ها در صحنه تعلیم و تربیت بوده اند جزو اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت استان می باشد چرا که این عزیزان با همه موانع همواره در صحنه حاضر بوده و برای رشد کیفی آموزش تلاش کرده اند.

صیادی بیان کرد، برای مدیریت و برنامه ریزی در سیستم تعلیم و تربیت ذهن خلاق و دلسوز نظام و انقلاب لازم است تا با حرکتی انقلابی کشور را از لحاظ علمی سرآمد تر کنیم.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان یادآور شد، امروز متعالی ترین برنامه در آموزش و پرورش که متاثر از صاحبان قلم و صاحب نظران امر تعلیم و تربیت به صورت سند قوی، همه وجهی و پیش برنده با پشتیبانی قانونی و اثر گذار تنظیم شده، سند تحول بنیادین بوده و مورد توجه همه دست‌اندرکاران است تا بتوانند مایه سعادت دانش آموزان را رقم بزنند.

صیادی ادامه داد، آنچه امروز از اولویت های ما است پرداختن به همه سرمایه ها است که مهم ترین آن نیروی انسانی می باشد  و در یک نگاه منصفانه دارای معلمان ارزشمندی هستیم که در هر شرایط آماده خدمتند و تسهیل و مانع زدایی برای این عزیزان ضروری است.

 

کدخبر: 814792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟