مدیریت شهری به نقد خبرنگاران نیازمند است / تجلیل از نماینده خبرگزاری رکنا در قزوین

به گزارش رکنا از قزوین، به مناسبت روز خبرنگار، شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه با دعوت از خبرنگاران فعال در عرصه مدیریت شهری از فعالان رسانه تجلیل کردند.

در این مراسم محمد پیری شهردار محمدیه افزود، جایگاه و نقش خبر و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست و باتوجه به نقش کلیدی رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نیاز است خبرنگاران به رسالت اطلاع‌رسانی خود عمل کنند.

00890

وی اضافه کرد،  تعامل و ارتباط نزدیک رسانه‌ها با مدیریت شهری و مردم باعث می‌شود نیازها، مطالبات و تقاضاهای مردم به گوش مدیران شهر رسیده و فرصتی را برای آنان فراهم کند تا از نظرات شهروندان آگاه شده و زمینه مشارکت فعال آنان را بیش از پیش فراهم شود.

شهردار محمدیه بیان کرد،  قلم صادقانه و منصفانه و نقد سازنده از مهمترین رسالتهایی است که از اصحاب رسانه انتظار داریم به آن اهمیت دهند و اگر بدون سیاه نمایی مشکلات بخوبی گفته شود حتما عزم جدی برای رفع آن ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: حدود 5 کیلومتر از کانال در محدوده مهرگان و محمدیه خطرناک و حادثه ساز است که برای ایمن سازی آن اقدام کرده ایم و تاکنون بیش از دو کیلومتر آن اجرا شده است.

IMG-20220813-WA0134

پیری بیان کرد: این کانال همه ساله چند قربانی جوان و نوجوان دارد که در آن شنا می کنند و علیرغم هشدارهای متعدد متاسفانه شاهد حوادث ناگوار هستیم که با هزینه سنگین درصددیم این کانال را ایمن سازی کنیم.

پیری تصریح کرد: تاکنون 4 میلیارد تومان برای ایمن سازی 2200 متر از کانال هزینه شده و امیدواریم مابقی آن نیز امسال تکمیل شود.

وی از اجرای روکش آسفالت در محمدیه نیز خبرداد و گفت: امسال 8 هزار تن آسفالت گرم در معابر استفاده شده و این نهضت همچنان با جدیت ادامه دارد.

IMG-20220813-WA0125

شهردار محمدیه یادآورشد: هدف گذاری ما اجرای 140 هزار تن آسفالت است که با این کار معادل چند سال گذشته آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

پیری گفت: برای جمع آوری آبهای سطحی شهر محمدیه نیز 10 میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم و این طرح از بلوار امام آغاز شده است.

در این مراسم از نماینده خبرگزاری رکنا در قزوین تجلیل بعمل آمد.

 

لیلا بیگدلی/ قزوین

 

کدخبر: 814590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟