بازگشت دختر ملی پوش هندبال ایران به گرمسار

به گزارش رکنا از سمنان، دختر هندبالیست استان بعد از حضور در مسابقات جهانی هندبال بانوان به استان بازگشت. تینا کیهانی تیم ملی هندبال ایران را در مسابقات جهانی مقدونیه همراهی کرد.

دختر هندبالیست گرمساری در خصوص مسابقات جهانی گفت، مسابقات از سطح کیفی خیلی بالایی برخوردار بود و در این مسابقات با تیمهای اروپایی و آسیایی رقابت داشتیم.

فرماندار گرمسار هم در این مراسم بر حمایت از ورزشکاران شهرستان به ویژه قهرمانان ملی تاکید کرد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در این مسابقات و در بین 32 تیم حاضر در مسابقات توانست جایگاه شانزدهم را کسب کند و تینا کیهانی هندبالیست شایسته گرمساری یکی از بازیکنان تاریخ ساز این تیم بود.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران برای نخستین بار و در نهمین دوره مسابقات هندبال دختران نوجوان قهرمانی جهان حضور پیدا کرد.

این دوره از مسابقات با حضور 32 تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار شد.

پیش از این قرار بود مسابقات به میزبانی تفلیس گرجستان برگزار شود، اما به علت بحران اوکراین میزبانی به مقدونیه شمالی داده شد. تیم روسیه به همین علت از حضور در مسابقات منع شد.

تیم ملی ایران بعد از کسب مقام دوم گروه در مرحله اول گروهی و صعود به مرحله دوم نتوانست از این گروه صعود کند و برای کسب مقام پانزدهم رودر روی برزیل قرار گرفت و با شکست برابر این تیم به مقام شانزدهم جهان رسید.

علی رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 813651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟