تاکید استاندار لرستان بر سیاست گذاری و حمایت مالی تخصصی برای الگوسازی

به گزارش رکنا لرستان، فرهاد زیویار عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع پتروشیمی خرم آباد بر ضرورت قرارگیری ظرفیت های موجود در کنار همدیگر تاکید کرد و اظهار داشت، این زنجیره ها باید به همدیگر وصل شوند و ایده هایی ارایه شود تا بتوان از آنها حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۵۸ نفر عضو هیات علمی در سطح دانشگاه های استان وجود دارد  افزود، دانشگاه ها را باید به دستگاه های اجرایی و دستگاه های اجرایی را به صنعت استان ارتباط داد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد، قرارگاه دانش بنیان دارای سه ضلع مدیریتی در سطح استان است که مدیریت نخستین ضلع  و دانشگاه ها به عنوان پشتوانه علمی و ضلع دوم این مجموعه محسوب می شوند و مجامع تولید کننده و صنعتی و کار آفرینان ضلع سوم این قرارگاه را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در بیان شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اظهار داشت، در سطح استان یک نگاه راهبردی برای توسعه وجود دارد که بایستی به صورت بنیادی به برخی مسائل توجه و تصمیم‌های اساسی  برای آنها گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان  ادامه داد، این دیدگاه و قرارگاه یکی از مهمترین ستادهای اداری، حاکمیتی و مدیریتی در استان ها قلمداد می شود و این قرارگاه باید استان را به نقطه ای مطلوب برساند.

زیویار  با تاکید براینکه از وضعیت موجود باید به سمت نقطه تعالی حرکت کرد عنوان کرد، سیاست گذاری و حمایت مالی تخصصی برای الگوسازی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش افزود، سیاست دولت سیزدهم رفع مشکلات موجود است و  این مهم در ریل‌گذاری‌هایی همچون مردمی‌سازی یارانه‌ها مشهود است.

وی اظهار داشت، این تغییرات و ریل گذاری ها با همت سرمایه های انسانی توانمند در سطح کشور امکان پذیر است.

مهدی زکی پور/لرستان

 

کدخبر: 810803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟