با مدیران متخلف بدون تعارف برخورد می شود

به گزارش رکنا از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی در این زمینه افزود، علاوه بر تخصص، پاکدستی، انقلابی‌گری، فسادستیزی، داشتن روحیه مردمی و جهادی که از ویژگی های مدیران در دولت مردمی است، به‌عنوان شاخص مدیران استان مد نظر است.

وی با بیان این‌که این دولت و شخص استاندار بارها گفته‌اند که با هیچ مدیری تعارف نداریم گفت، هر مدیری که از مدار قانون، خدمت‌گذاری و ویژگی‌های مورد نظر دولت مردمی خارج شود، در مرحله نخست تذکر و تبیین موضوع صورت می‌گیرد و اگر اصلاح نشد، برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

قریشی با تاکید بر این‌که در راه خدمت به مردم با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته‌ و تعارف نداریم ابراز کرد، قرار نیست هر کسی که حکم مدیریت گرفت حتما تا آخر مدیر بماند و اگر عملکر مناسبی نداشت به هر جمع‌بندی برسیم، ابتدا به اطلاع استاندار می‌رسانیم و سپس بر اساس صلاحدید و بررسی تمامی شرایط عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که روند بررسی عملکرد مدیران به‌صورت مستمر پایش و رصد می‌شود، یادآور شد: یکی از مشکلات ضعف مدیران، در تصمیم گیری هاست و لذا از مدیران جسور و تصمیم گیر در جهت رفع مشکلات مردم حمایت می‌شود.

نظری/ قم

 

کدخبر: 810105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟