آماده باش ویژه نیروی انتظامی سمنان در ایام محرم + هشدارها

به گزارش خبرنگار رکنا از سمنان،  جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت، نیروی انتظامی استان بر اساس رسالت خود در بخش انتظام بخشی ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان، از مدتی قبل فعالیت های خود را آغاز و از ابتدای محرم برای خدمت رسانی هر چه بهتر آماده باش می باشد.

 سرهنگ سیدعلی میر احمدی افزود، تامین آسایش و آرامش در اماکن مذهبی، کنترل ترافیک شهری، تامین امنیت خودروها و واحدهای مسکونی که در شب های محرم به علت حضور ساکنان در مراسم عزاداری بدون سکنه می مانند، از برنامه های محرمی پلیس است .

وی همچنین در مورد طرح حفاظت از منازل گفت در این ایام از محله ها سرکشی می‌شود، ولی مردم هم باید نسبت به حفاظت فیزیکی منازل خود دقت کنند.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان درخصوص مبارزه با کلاهبرداران احتمالی در این ایام نیز گفت، متاسفانه در سالهای اخیر شاهد بروز کلاهبرداری های اینترنتی به ویژه در فضای مجازی هستیم که در این خصوص از مردم شریف می خواهیم تا ضمن حفظ هوشیاری در برابر کلاهبرداران اینترنتی نسبت به توجه لازم به هشدارهای نیروی انتظامی و پلیس فتا داشته باشند.

میر احمدی گفت، افراد سودجو در ایام محرم با سوء استفاده از احساسات و عواطف مردم برای دریافت نذورات اقدام به کلاهبرداری می‌کنند و کاربران را از طریق پیامک به صفحات جعلی هدایت می‌کنند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک در کمترین زمان با پلیس فتا تماس و موارد را گزارش دهند و برای دستگیری کلاهبرداران احتمالی با پلیس همکاری نمایند.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 810031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟