مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی راه روشن در همدان تمدید شد

به گزارش رکنا از همدان، محمد رمضان پور اظهار داشت: به دلیل حجم گسترده آثار و استقبال شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره راه روشن تا ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس، انتخاب آثار برگزیده ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ و آیین اختتامیه جشنواره مهر ماه ۱۴۰۱ در استان همدان برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی راه روشن استان همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بدون شرایط سنی و از سراسر کشور در قالب‌های مقاله، شعر، داستان، هنرهای تجسمی، خوش‌نویسی، نقاشی، عکاسی، کلیپ، موشن، پادکست و فضای مجازی( ایجاد صفحه اینستاگرام یا کانال در شبکه‌های مجازی با موضوع نهج البلاغه) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رمضان پور خاطرنشان کرد: جوایز نفرات برگزیده به ترتیب ۱۰ نفر اول شامل یک میلیون تومان به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی، ۱۰ نفر دوم ۷۰۰ هـزار تومان به علاوه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی و ۱۰ نفرسوم ۵۰۰ هـزار تومان به اضافه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی خواهد بود همچنین گواهینامه معتبر حضور و لوح تقدیر رسمی به تمامی منتخبین جشنواره اهدا می شود.

وی اظهار داشت: گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و اطلاع از شیوه‌نامه و شرایط اختصاصی آن به سایت جشنواره به آدرس http://bonyad-qadir.com یا به نام کاربری Raah_rooshan در پیام‌رسان های ایتا و تلگرام مراجعه کنند.

 

 

کدخبر: 809390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟