۹۰ هزار نفر لرستانی تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند

به گزارش رکنا از لرستان، محمد رضا عسگریان افزود: در لرستان ۳ هزار و ۷۵۰ نفر مستمری بگیر بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان هستند.

وی اظهار داشت: علاوه بر کشاورزان، روستاییان و عشایر، رانندگان حمل بار، مسافر برون شهری در  روستاها  و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر، شاغلان فصلی ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگبرند.

عسگریان تصریح کرد: هم اکنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کشاورزان، روستاییان و عشایرکشور تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار دارند

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان خاطر نشان کرد: این صندوق با هدف برطرف کردن مشکلات بیمه‌ای و حمایت از ۲۶ درصد از جمعیت کشور ایجاد شده و اکنون خدمات مطلوبی به بیمه شدگان ارائه می‌کنند.

عسگریان در پایان گفت: سهم دو برابری دولت در پرداخت حق بیمه و انتقال سوابق بیمه افراد به سایر بیمه ها از ویژگی‌های بیمه صندوق بیمه کشاورزان،روستائیان و عشایراست.

 

وی گفت: صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر ۱۴۹ هزار و ۴۷۳ نفر مستمری بگیر دارد که در لرستان ۳ هزار و ۷۵۰ نفر بازنشسته این صندوق هستند

 

عسگریان تاکید کرد: افراد 18 تا 50سال می توانندبا مراجعه به کارگزاریهای شهرها و روستاهای کشور نسبت به ثبت نام و پوشش بیمه ای خود در صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایری اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: تا پایان سال یک میلیون نفر از جمعیت کشاورزان ، روستائیان و عشایر کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند.

 

 

کدخبر: 807098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟