نشست هماهنگی ستاد یادواره‌ شهدای شهرستان کهک قم برگزار شد

به گزارش رکنا از قم، نشست هماهنگی ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان کهک با حضور دکتر علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

خوش‌گفتار مقدم در این نشست محورهای فعالیت ستاد یادواره شهدای شهرستان کهک در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم را برشمرد و گفت: دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری پیش نشست‌های یادواره، تبلیغات شهری و محله‌ای، تولید کتاب، تولید مستند شهدا، مزین شدن معابر شهری به نام شهدا و... از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان در آستانه برگزاری یادواره اصلی شهدای شهرستان کهک انجام داد.

«علیرضا گلچین پور» فرماندار شهرستان کهک نیز بر تشکیل جلسات با فرمانده ناحیه بسیج شهرستان و انسجام و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای کهک تاکید کرد.

در ادامه «هادی قنبریان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهک با اشاره به تشکیل جلسات درون سازمانی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اعلام کرد: فعالیت‌های ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان کهک از ابتدای ماه محرم با دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان آغاز خواهد شد و در برخی روستاها نیز یادواره‌هایی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

نظری/ قم

 

کدخبر: 806135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟