کشف 194 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس"قم و اصفهان"

به گزارش رکنا از قم، سردار "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد قاچاقچیان با 2 دستگاه خودرو پژو پارس و ال 90 قصد دارند یک محموله ی مواد افیونی را از جنوب کشور با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

وی افزود: سپس مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محورهای مواصلاتی استان اعزام و نسبت به کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری اقدام کردند .

این مقام انتظامی استان قم اظهار کرد: در ادامه خودرو پژو پارس در اتوبان "کاشان-قم" روئیت و سرنشینان خودرو با مشاهده پلیس متواری شده که با تیراندازی به لاستیک های خودرو مذکور پس از طی مسافتی متوقف و 2 نفر سرنشین آن دستگیر شدند .

سردار اسماعیلی گفت: خودرو دیگر نیز با دور زدن به سمت کاشان متواری شده که بلافاصله مأموران ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و شهرستان کاشان در عملیاتی مشترک ال 90 را متوقف، راننده دستگیر و 194 کیلو و پانصد گرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نظری/ قم

 

کدخبر: 804645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟