بستر روش های الکترونیکی برای مشارکت مردم در نذر قربانی مهیاست

به گزارش رکنا از اصفهان،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت، بیان داشت: خیران هرساله در عید سعید قربان با هدف کمک به تامین معاش نیازمندان و با حضور در پایگاه ها و قربانگاه های سطح استان، نذورات خود را به خانوارهای نیازمند هدیه می کنند.

وی با اشاره با دعوت از مردم استان برای همراهی در طرح نذر قربانی، ادامه داد: پایگاه ها و قربانگاه های سراسر استان آماده جذب کمک های مردمی به صورت نقدی و توزیع گوشت قربانی خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین به مسیرهای الکترونیکی کمک های مردمی در این روز اشاره داشت و گفت: خیران با پرداخت وجه نذورات خود به شماره کارت 2509  0000  7370  6063 همچنین با شماره گیری کد#1*031*8877* و از طریق شماره تماس 09130788001 می توانند در خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین خانواده های تحت حمایت سهیم شوند.

زارع با بیان اینکه 422 پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم استان هستند، افزود: 7 پایگاه مستقر در شهر اصفهان در آدرس های زیر برای دریافت نذورات همشهریان عزیز آماده خدمت رسانی است.

 

خیابان آیت اله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منطقه 2 اصفهان

 

میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، بن بست صفاتاج، کمیته امداد منطقه 1اصفهان

 

خیابان شیخ طوسی شرقی(24متری دوم)، خیابان فجر، پشت پمپ بنزین، مرکز نیکوکاری یوسف زهرا(س)

 

خیابان ارتش، کوچه آرش(28)، کمیته امداد منطقه 3اصفهان

سپاهان شهر، بلوار شاهد، مجموعه ورزشی ولایت

خیابان مشتاق سوم، نرسیده به سه راه پینارت، روبروی گلخانه

خیابان زینبیه، بعد از خیابان عمان سامانی، کارواش محمد

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 802299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟